Jos vauva syntyy talvella, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
kannattaako mun ostaa toppapuku kokoa 56 vai 62? Ja minkälaisia pukuja olette vastasyntyneille vauvoille jotka talvella syntyväät, niin olette ostaneet? ostanko reiman haalarin vai jonkun untuva haalarin esim. lindexiltä? Kiitos!

Riippuu kai koska syntyy.. 62 on tosi iso vastasyntyneelle, ellei satu olemaan tosi iso lapsikin.

Meillä riitti helmikuussa syntyneelle ihan sellainen fleecehaalari, jonka alle sitten puettiin villaa, kun sattui kovemmat pakkaset. Vaunuissa sitten oli äp:n makuupussi ja hyvin pärjättiin.

Mihinkään kalliiseen merkkihaalariin en kyllä rahojani laittais vielä vastasyntyneen kohdalla.

Meillä oli reimatec vauvahaalari. Aivan ihana! Oli kokoa 62 ja meni koko talven (syntyi marraskuussa). Oli niin lämmin ettei alle tarttenu pukee paljoo...

Oliko tuo hirveen iso teidän vauvalle? Kun mietin, että jos vauva onkin pieni, niin sehän varmaan hukkuu tohon 62, mut sitten taas jos ostan kokoa 56, ni sinne alle ei varmaan kauheesti vaatetta kylmillä ilmoilla mahu, ku muuten vauvasta tulee semmonen jäykkä tikku... Joten mites teillä? Onko antaa linkkiä siitä teiän vauav haalarista ja mitä ostit sen kanssa? esim. hatun tumput jne.

Äp:n haalari on kyllä mun mielestä ihan liian iso vastasyntyneelle. Kyllähän se nyt siis "hätätapauksessa" menee, mutta kyllä mä ostaisin talvivauvalle pienemmän haalarin (ehkä 60 cm). Meidän vauva syntyi keväällä ja seuraavana talvena äp:n haalari oli sopiva.

Poika syntyi helmikuussa, pukuna oli 62cm nalle-karvahaalari, alle laitettiin villapuku jos oli kovia pakkasia. Oli iso ehkä sen ekan kuukauden, mutta pienemmälle ei tosiaankaan olisi ollut tarvis.

Aiemmilla lapsilla taisi olla äp:n haalarit, nekään ei mitenkään pieniä ole mutta olivat ihan passelit silloin :)

Äp:n haalari on kyllä mun mielestä ihan liian iso vastasyntyneelle. Kyllähän se nyt siis "hätätapauksessa" menee, mutta kyllä mä ostaisin talvivauvalle pienemmän haalarin (ehkä 60 cm). Meidän vauva syntyi keväällä ja seuraavana talvena äp:n haalari oli sopiva.

onko siitä nyt kauheesti haittaa, lämmintä sopii alle ja ku ei se vauva mihinkään liikkumas oo ;)

Yhteistyössä