jos ukko on ollut dokaamassa niin saako se maata sängyssä seuraavana päivänä niin kauan kuin haluaa?

• Viestiketjun aloittaja ottaa aivoon
  • Ensimmäinen viesti
riippuu tilanteesta..jos harvoin käy, ja on ollut joku hyvä syy..niin kyllä sit.olen jo valmiiksi asennoitunut niin että lasten kanssa lähden esim johonkin. mutta jos useesti käy..ja yhtäkkiä illalla saa päähänsä lähteä, niin sit ei kyllä pilaa kaikilta seuraavaa päivää!

vieras
ukko saa nukkua joka viikonloppu joko la tai su aamuna niin pitkään kuin haluaa, olipa sitten juonut jotain tai ei. niin saan minäkin. sen verta vanhoiksi ja perheellisiksi on kuitenkin tultu, ettei kumpikaan tyynyjä jää halimaan n. 9.00 pidempään, sitten ylös ja tavallisiin lapsiperheen hommiin.

Tumpula
Meillä saa. Tuo mies dokaa niin harvoin (pari kertaa vuodessa) että musta on ihan kohtuullista antaa sen sitten levätä.
Jos dokaaminen olisi jokaviikonloppuista niin varmasti potkisin ylös erittäin aikaisin...

tänään just makoili krapulaasa
tonne puoleen päivään. nyt makoo sohvalla,kun muksu nukkuu. josko tuo illalla olis virekeempänä.
annan siis nukkua
toivoisin,että silloin harvoin kun minä menen viihteelle, että voisin nukkua RAUHASSA aamulla.
ei sen puoleen,en ees muista milloin isäntä oli viimeksi otilla!

haluaisitko itse? vai haluaisitko että itsesi potkitaan ylös huolehtimaan jokapäiväisistä asioista?
meillä ei tuollaista asiaa tarvitse pohtia, kun ei krapulapäiviä ole, mutta periaatteeni on se että aamainen on silloin kun kaikki on hereillä tai siis kaikkien herättävä aamiaiselle. Tosin aikanaan kun tuo vanhin lapsukainen asui kotona, niin hän sitten hyppäsi aamiaisen yli ja aloitti päivän lounaalla. Mutta hänellä olikin jo jonkunverran oma elämä ja mies ja minä taas ollaan noiden pienempien kanssa enemmän samaa perhettä...

Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
No sen harvan kerran kun käy niin saa. Mä vien sille jopa kahvit sänkyyn kun alkaa heräileen, voitteko kuvitella?! :xmas:
Toivottavasti miehes osaa arvostaa, toi on ihanaa :D

Meillä sais kanniskella kahveja melkeen joka viikonloppu, eikä tuo kahvia yleensä edes juo... :whistle:
Kyllä se osaa sitä arvostaa :) Muuten ei kyllä palvelua heruiskaan!

Yhteistyössä