Jos työkaverit tekevät ainakin puolta vähemmän töitä kuin minä, niin

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
enkö ansaitsisi edes enemmän palkkaa??

Tuo kaikki on helposti nähtävissä työnjohtajalle ihan faktoina ilman, että minun edes tarvitsee kertoa sitä - eli pyydänkö lisää palkkaa???

V#¤ttaa tehdä töitä samalla palkalla paljon enemmän kuin nämä työmoraalittomat työkaverini.

Kieltämättä olen itse miettinyt monesti samaa, kun olen todistettavasti tehnyt enemmän (ja parempaa) jälkeä kuin suuri enemmistö. Valitettavasti se ei välttämättä näy palkassa, mutta aina kannattaa yrittää.

Pitää vain olla selkeitä faktoja miksi ansaitsee enemmän palkkaa ja asiallisesti mennä esitttämään asiansa. Se on varma, että pyytämättä tuskin tulevat tarjoamaan lisäliksaa. =)

itseluottamus tallella
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Kieltämättä olen itse miettinyt monesti samaa, kun olen todistettavasti tehnyt enemmän (ja parempaa) jälkeä kuin suuri enemmistö. Valitettavasti se ei välttämättä näy palkassa, mutta aina kannattaa yrittää.

Pitää vain olla selkeitä faktoja miksi ansaitsee enemmän palkkaa ja asiallisesti mennä esitttämään asiansa. Se on varma, että pyytämättä tuskin tulevat tarjoamaan lisäliksaa. =)
oho

ap
Alkuperäinen kirjoittaja evita:

Pitää odottaa sopivaa hetkeä kai :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä... :xmas:

Vakavasti: Kai teillä työnjako, määrätyt tehtävät on? Älä tee mitään hommia, mitkä ei sinulle kuulu.
Itseasiassa kaikilla on omat tehtävänsä, mutta kyse on siitäkin kuinka paljon itsekukin tekee omaa hommaansa, kun kaikki vaikuttaa kuitenkin lopulta kaikkeen.

Yhteistyössä