Jos tuntisit olevasi miehelle taakka niin erositko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies selvästi näyttäisi sen, että olen taakka tai jos jatkuvasti itse kokisin niin, niin alkaisin ensin miettimään, että miten EN OLISI niin hirveä taakka. En nyt ensimmäisenä miettisi eroa, vaan lähtisin juurikin miettimään vaihtoehtoja elämään ja keskustelisin miehen kanssa.

pahan pistit..niin isoo takkaa en ole vielä ollut. ja olen aina sanonut että jos haluaa lähteä niin tietää missä on ovi. eli luotan siihen että mies itse tajuaa millon se taakka on liian painava kantaa. :D

mulle mies sanoi selvästi minun olevan taakka, vaikka maksoin kyllä tuloihii suhteutettuna paljon enemmän kuin mies. Otin eron ja vieläkin vuosi eron jälkeen mies muistuttelee kuinka paljon hän maksoi.

[QUOTE="vieras";23507940]mulle mies sanoi selvästi minun olevan taakka, vaikka maksoin kyllä tuloihii suhteutettuna paljon enemmän kuin mies. Otin eron ja vieläkin vuosi eron jälkeen mies muistuttelee kuinka paljon hän maksoi.[/QUOTE]

mun mies ei ole sanonut että olisin taakka mutta itsestäni tuntuu siltä koska rahallisesti perhe pärjäisi paremmin ilman minua.

[QUOTE="jaa";23507945]se riippuu onko lapsia jne. Mutta en käsitä, miksei voisi edes yrittää tehdä töitä?[/QUOTE]

Kyllä olen töitä hakenut mutta vuosia jo olen ollut työtön ja miehen tulojen takia en saa edes työmarkkinatukea.

No ei meillä ainakaan välitetä siitä tultaisko paremmin toimeen rahallisesti jos oltais yksinämme.
Mun mielestä ei kuulosteta kauheen rakastuneille jos tuolla tavalla ajatellaan...:confused:

Ihan mielenkiinnosta. Olet kirjoittanut tänne vastaavansävyisiä viestejä jo vuosia. Koska se Kestovalittajahan sinä olet, kyllä sinut tunnistaa teksteistä. Niin, kun sinä tosiaan näitä olet tänne kirjoittanut jo useamman vuoden, niin tuntuuko sinusta siltä, että olisit päässyt asioissa jotenkin eteenpäin, tai että haluaisit edes päästä eteenpäin? Vai onko tuo marttyyriasenne kasvanut jo niin pahasti selkärankaan kiinni, että et osaa ilmaista itseäsi enää oikein millään muullakaan tavalla?

Kyllä olen töitä hakenut mutta vuosia jo olen ollut työtön ja miehen tulojen takia en saa edes työmarkkinatukea.

Onko niin ettei saa mitään "omaa rahaa" jos puolisolla on hyvät tulot.Ja luulis että sun miehellä on sitten tosi hyvät tulot.

Ehkä kannattaa miettiä haluaisiko sun mies luopua susta jos saisi kuukaudessa sen ja sen verran enemmän rahaa...Jos luopuisi niin ehkä kannattaa sitten erota.