No en mä tietenkään tiedä onko tuossa mitään murtumaa mut on niin hitsin kipeä ja jomottaa ja särkee, löin siis pikkuvarpaani ovenkarmiin tänään päivällä ja vieläkin sattuu älyttömästi :snotty: Pitäiskö sen mennä mustelmalle jos ois pienikin murtuma?
Ei se lääkäri sille voi mitään tehdä, korkeintaa teippaa toiseen varpaaseen kiinni. Nimim. kokemusta löytyy, varvas murtui kahdesta kohtaa kun osui syöttötuoliin.
Ei välttämättä mee mustelmille ainakaan kovin pian. Mulla oli ranne poikki ja mustu vasta kolmantena oäivänä.
Lääkärissä ne luultavasti teippaa sen kii viereiseen varpaaseen ja antaa kipulääkettä.
Ei se lääkäri sille voi mitään tehdä, korkeintaa teippaa toiseen varpaaseen kiinni. Nimim. kokemusta löytyy, varvas murtui kahdesta kohtaa kun osui syöttötuoliin.
minä potkasin varpaani seinään! Ja voin kertoa että reaktio oli |O |O |O |O
Kolme varvasta turpos ja meni mustaks. Luultavasti oli yhdessä murtuma. Minäkään en vaivautunu lääkäriin, viikon kaks jomotteli ja särki, ja oli hankala kävellä, mut ohi meni. =)
P.S Tekstin tarkoitus ei kuitenkaan ole se, että kaikki murtumat paranee itsestään, ja voivat tarvia sen teippauksen. =)
Minä taas kävin lääkärissä kun varpaani osuivat tuoliin ja kävi p*rrrleen kipeästi ja turpos. Murtunut oli ja teipillä yhteen. Vasta kuuden viikon päästä alkoivat olla normaalin tuntuiset.
jjooo ;(( mä kaaduin rappusissa kun olin lähdössä kouluun. Ja sit se sattu aika paljon ja lähin sitten kävelemään kouluun päin, ja sitten johonkin puoli yhteen saakka kävelin normaalisti ja ei ollut kipua ja kun katsoin jalkaa niin se oli turvonnut tosi paljon !!! ;( ei oo mitenkään musta vaan pelkästään turvonnut. ja välillä kipee mut kävelen silti normaalisti ! pitäiskö käydä lääkärissä ??
Tässä elättelen toivoa, että kovia kokenut varpaani ehtisi toipua muutaman päivän päästä koittavaa kaupunkilomaa varten. Ei voi muuta kuin varvasta teippailla ja ottaa kipulääkettä. Sikäli mikäli harmillinen tilanne, koska käveleminen on niin suuri Lontoon matkaamme.