Jos tilaa Meidän perhe-lehden saa reimatecciä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reimatecci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä lehdessä oli lomake jolla voi tehdä lahjatilauksen ystävälle tai ystäväsi voi tilata lehden kauttasi, joka tapauksessa lahjaksi saa valita joko pojan tai tytön reimatec-toppahaalarin kokoa 92 tai 98 tai 104. Aina synkeen näköisiä haalareita, en aio tilata ;)

Mutta ajattelin kertoa kun täällä aina välillä kysellään näitä tilaalalahjoja.

Ja hinta oli 19kk lehteä/98e.

Ja toinen lahjavaihtoehto oli sarpanevan valurautapata.

Tuohan voi tehdä niin että ostaa irtonumeron ja laittaa "ystäväksi" jonkun tutun, jos sille sopii, tietty.

Tilasin vauvalehden itselleni joskus aikoinaan noin, ja siis sen kaverilahjan kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tänään olisi pitänyt Vauva-lehden ilmestyä mutta ei vielä tullut meille. Olis kiva kanssa tietää mitä siellä on ollut vastaavana lahjana.

Joko joku tietää vauva-lehden lahjoja?

Reimatec-talvihaalari tai Tefalin tehosekoitin.

Reimatecissä on lahkeet/yhtenäinen pussi-systeemi, ruskea haalari koko 80 cm.

12 kk ja lehti 66 egeä
sekoittimessa 7 kk ja 42 euroa

Mä tilasin, mutta valitsin Sarpanevan padan. Sen arvo säilyy pitkään, kun taas Reimatekkien arvot laskee nopeesti ja joka vuosi tulee uusia malleja, syrjäyttäen vanhat. Sarpanevan pata on iätön arvoesine ja säilyy parhaassa tapauksessa lapsille asti, perintönä :). Sen arvokin on 30 egee Reimatekkia arvokkaampi. Mun ei tartte "diivailla" muille hiekkalaatikolla. Miettikääpä!

Tuohan voi tehdä niin että ostaa irtonumeron ja laittaa "ystäväksi" jonkun tutun, jos sille sopii, tietty.

Tilasin vauvalehden itselleni joskus aikoinaan noin, ja siis sen kaverilahjan kans.

Näin tein mäkin. Käytin kaverin tietoja hänen luvallaan, saan itse lehdet + sarpanevan padan, kaikki yht. 98 eur!

Alkuperäinen kirjoittaja arvoesine:

Näin tein mäkin. Käytin kaverin tietoja hänen luvallaan, saan itse lehdet + sarpanevan padan, kaikki yht. 98 eur!

Onneks paljon, Onneks paljon :)

Kiva että löytyy sieltä jotain mukavaa. Onhan se mukavaa jos on käyttöä padalle ja saa vielä lehdetkin ja hinta jää kuitenkin alhaiseksi.

Yhteistyössä