vierailija

Raportti: Maailman rikkain prosentti aiheutti päästöjä yli tuplasti enemmän kuin köyhin puolikas
Maailman hiilidioksidipäästöt kasvoivat 25 vuodessa noin 60 prosentilla.
Juuh, en halua köyhtyä.Ap uhriutui
TyypillistäAp uhriutui
Juuh paljasti sinut, jälleen kerran.Juuh, en halua köyhtyä.
Taas se nähtiin ettet osaa keskustella asiasta...Juuh paljasti sinut, jälleen kerran.
Petri äiree kutsuu kohta voikkuleivälle ja kahville.
Parempi olisi siis tappaa ne hanhet vai vaaditko rajatarkastuksia?Mutta onneksi täällä on hanhillakin omat pellot ensi keväänä!
![]()
Ministerin hanhipeltoesitys herätti hilpeyttä, vastaa nyt: ”Minun ei tarvinne lähteä pystyttelemään hanhille opasteviittoja”
Krista Mikkosen mukaan lintujen tiedetään oppivan nopeasti käyttämään niille varattuja peltoja muuttoreittien varrella.www.iltalehti.fi
Sinun kanssasi ei kannata edes yrittää..Taas se nähtiin ettet osaa keskustella asiasta...
Mites aiot kertoa hanhille mikä on niiden pelto ja mikä ei?Parempi olisi siis tappaa ne hanhet vai vaaditko rajatarkastuksia?
Ei niin, koska jäät kakkoseksi jos puhutaan asiasta. *ittuilla kyllä osaat, varmaan olet sen äitiltäs oppinut.Sinun kanssasi ei kannata edes yrittää..
Jos ne ajetaan pois oikeilta pelloilta ja sallitaan jäädä johonkin toiseen paikkaan. Eipä sen kummempaaMites aiot kertoa hanhille mikä on niiden pelto ja mikä ei?
Sinäkö se ramppaat niillä oikeilla pelloilla häätämässä hanhia ja mistä sä hommaat hanhipellot?Jos ne ajetaan pois oikeilta pelloilta ja sallitaan jäädä johonkin toiseen paikkaan. Eipä sen kummempaa
Punavihreiden hölmöilyä sekin.Nyt kun vielä käsittäisi miten hanhet liittyy tähän aloitukseen.
En suinkaan, tällä palstalla olen oppinut, sulta itse asiassa.Ei niin, koska jäät kakkoseksi jos puhutaan asiasta. *ittuilla kyllä osaat, varmaan olet sen äitiltäs oppinut.
Helpompi ne varmaan on häätää kuin tappaa ne kaikki vai mitä luulet?Sinäkö se ramppaat niillä oikeilla pelloilla häätämässä hanhia ja mistä sä hommaat hanhipellot?
Ei kukaan ole tappamassa kaikkia hanhia. Se on vihreiden valhetta.Helpompi ne varmaan on häätää kuin tappaa ne kaikki vai mitä luulet?
Hiton hanhet. Paskovat jokapaikassa.Mutta onneksi täällä on hanhillakin omat pellot ensi keväänä!
![]()
Ministerin hanhipeltoesitys herätti hilpeyttä, vastaa nyt: ”Minun ei tarvinne lähteä pystyttelemään hanhille opasteviittoja”
Krista Mikkosen mukaan lintujen tiedetään oppivan nopeasti käyttämään niille varattuja peltoja muuttoreittien varrella.www.iltalehti.fi
Saahan niitä nyt muutaman tuhannen verran ammuskella meillä alas. MUTTA näitä ammuttuja EI saa hyödyntää mitenkään - ne on hävitettävä. EU:n aivopieru!Parempi olisi siis tappaa ne hanhet vai vaaditko rajatarkastuksia?
Eos, mutta nyt kun kerran päästiin hanhiin niin:Nyt kun vielä käsittäisi miten hanhet liittyy tähän aloitukseen.
En olis niinkään varma.Ei kukaan ole tappamassa kaikkia hanhia.
Kaupallinen yhteistyö: Electrolux