E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:No en ilmoita mitään, vittu mitä kyyliä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Poliisille niistä kai voi ilmoittaa. En nyt välttämättä ilmoittaisi ellei menopeli näytä ihan tieliikennekelvottomalta.
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:En ilmoita,kertoiskos joku miksi pitäis ilmoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
siinähän sitte ne kaveris onkii ku sattuu ajaa lapsen tai ihan kenen vaan yli... :/ mä en tajuu miksi pitää ajella ilman kortteja...tai vielä pahempaa kännissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:En ilmoita,kertoiskos joku miksi pitäis ilmoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
siinähän sitte ne kaveris onkii ku sattuu ajaa lapsen tai ihan kenen vaan yli... :/ mä en tajuu miksi pitää ajella ilman kortteja...tai vielä pahempaa kännissä.
Lisäyksen tein vastaukseeni ylempänä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:En ilmoita,kertoiskos joku miksi pitäis ilmoittaa?
Katsastushan on pakollinen ja se tehdään siksi, että liikenteessä olisi vain turvallisia ajopelejä. Entäs jos jostain romusta pettää jarrut ja joku kuolee sen vuoksi tms??
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
okeli kyllä ne ajaa siis osaa
mutta silti en itse ajais ilman korttia.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:riippuu vähän että mikä se syy siihen katsastamattomuuteen on, rahapula vai paha vika autossa ...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:No en ilmoita mitään, vittu mitä kyyliä.
Entäs kun sattuu onnettomuuksia, kun ajetaan katsastamattomilla autoilla, niin miten suu sitten pannaan?? Ei kai tuo katsastus ole mikään muodollisuus vaan??
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Pitäis varmasti kai ilmoittaa, mutta itse en ilmoita. Enkä myöskään oo ilmottanu vaikka pari tuttuani ajaa ilman korttia..![]()
okeli kyllä ne ajaa siis osaa
mutta silti en itse ajais ilman korttia.
Aivan, osaavat ajaa. Ja en kyllä ikipäivänä istuis auton rattiin itse jos ei olis korttia. Ja toinen tärkeä, en osaa istua autossa ilman turvavyötä
![]()