Jos teillä olisi synttärit jouluna niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmi

Vieras
miltä teistä tuntuisi jos kukaan ( omaa perhettä lukuunottamatta ) ei muistais isinua? Tarkoitan tällä ettet edes saisi tekstivistiä ystäviltäsi, sukulaisiltasi jne.. Mulle kävi näin taas:( Lahjoja en edes odota, mutta edes tekstivieti olisi ollut kiva juttu. Nyt täällä mietin miksi ihmeessä vaivaudun toisia muistamaan lahjalla ja kortilla jos heillä synttärit? Olenko ilkeä ajatuksistani?

Lapsena se tuntuisi aika pahalta, mutta näin niinkuin aikuisena...ei tunnu misään. Ei mulle omat synttärit ole koskaan merkanneet niin paljoa että edes olettaisin kenenkään sukulaisen saati ystävien niitä muistavan.

En mäkään edes tiedä milloin on mun sukulaisten/ystävien synttärit.

Ja jouluna perheillä on ehkä hippasen muutakin tekemistä, kuin muistaa jonkun aikuisen ihmisen synttärit eli kun tuonkin ottaa vielä huomioon niin en kyllä kertakaikkisesti osaisi mieltäni pahoittaa :saint:

Mulla myös tänään synttärit... Yleensä tullut tekstareina aika paljon onnitteluita, mun mielestä ihmiset muistaa aika hyvin just kun on jouluna...

Mut hyvää syntymäpäivää siis sinne jos niitä tänään siis vietät :)

Mulla myös tänään synttärit... Yleensä tullut tekstareina aika paljon onnitteluita, mun mielestä ihmiset muistaa aika hyvin just kun on jouluna...

Mut hyvää syntymäpäivää siis sinne jos niitä tänään siis vietät :)

Onnea! :flower:

Mun synttärit on 29. päivä ja ainakin lapsena harmitti kun sain joulu+synttärilahjan samassa. Kun lapsena sillä asialla ON väliä.

Mun oma kummityttö on kanssa joulukuun lapsia ja vaikka tiukkaa tuntuu toisinaan tekevän keksiä lahjoja, niin lupasin kun häntä ekaa kertaa sylissäni pitelin, että yhtäkään yhdistettyä joulu+synttärilahjaa ei tule minulta saamaan!

itellä on 23 pvä synttärit,eipähän muilta tullut lahjaa ku mieheltä,tosin en kyllä sitä odottanutkaan että kaverit muistas,saati sitten sukulaiset ym.muutama onnitteluviesti tuli se siinä.
tosin kaipa tähän on näinä vuosina tottunut.
penskana oli aika kurjaa kun ikinä ei oikein voinut normaaleja synttäreitä viettää,siis silleen että olisin voinut kavereita pyytää.

Yhteistyössä