Jos syöt teroja 2 tabl/pv..

..niin otatko molemmat tabletit samaan aikaan vai otatko yhden aamulla ja yhden illalla. Mä otan eri aikaan ja hitsit vieköön kun mulla on vaikeuksia aina illalla muistaa ottaa se. Oon vuorotöissä ja usein menee yli kymmeneen ennen ku olen kotona ja melkeinpä sitä menee sitten suihkun kautta suoraan nukkumaan.

Onkohan sillä väliä kummin päin tekee? Unohdin kysyä lääkäriltä vaikka siellä justiinsa kävin..

Elämän suurien kysymysten äärellä,

Vilma

Niin, tuplaakohan tupla-annos myös vaikutusajan? Eli jos kaks tablettia ottaa samaan aikaan, loppuuko niiden vaikutus samaan aikaan? Jos taas otan eri aikaan lääkkeet, mulla on koko ajan sitä hormonia veressä?! Onko tätä haettu sillä tupla-annoksella, koska yhdestä lääkkeestä ei ollu muuta ku harmia.

Äh, tää on taas niin tätä, miettii asioita liian vaikeasti. Kaiketi. Mutta olis ihana jos jollaki olis omakohtasia kokemuksia.

:heart: Vilma

Niin, tuplaakohan tupla-annos myös vaikutusajan? Eli jos kaks tablettia ottaa samaan aikaan, loppuuko niiden vaikutus samaan aikaan? Jos taas otan eri aikaan lääkkeet, mulla on koko ajan sitä hormonia veressä?! Onko tätä haettu sillä tupla-annoksella, koska yhdestä lääkkeestä ei ollu muuta ku harmia.

Äh, tää on taas niin tätä, miettii asioita liian vaikeasti. Kaiketi. Mutta olis ihana jos jollaki olis omakohtasia kokemuksia.

:heart: Vilma

Elisa
heippa!
Sain itse just terot annostukella 2x kp 15-24 , kun menkat jatkuu ja jatkuu vaan neljättä viikkoa... No kuitenkin lääkäri sanoi, että annostus AAMULLA ja ILLALLA 1 jotta erittyy hormoonia tasaisesti!!

Mahtavaa, kiitoksia vastauksesta! :flower:
Täytyy laittaa sitten vaikka puhelimeen muistutus illaan tabusta! Uskomatonta miten sitä ei muista vaikka mäkin monta kiertoa jo syönyt noita, ja tärkeä on asia. On vaan niin #&%?$!* monta rautaa tulessa yhtäaikaa. :/

Kyllä kyllä, siis tarkoitus ainakin mulla on nimen omaan ottaa tabletti kaksi kertaa päivässä, ei kaksi kerrallaan. Lääkäri on ohjeistanut huonosti jos tuo on jäänyt epäselväksi. Apteekistakin voi kysyä neuvoa, reseptistä sen osaavat katsoa tai sitten soittavat itse lääkärille. Varmempaa kuin netistä tietojen kysyminen...

Elisa
Heippa! ajattelin että tästä pinosta voisi löytyä tietoa... Eli siis syönyt teroluttia ja vuoto alkoi kp 26 ja oli tosi niukkaa (pikkuhousunsuoja riittää) ja loppui jo eilen eli vuotoa oli 3-4 päivää!!!
Aiemmin kun oon syöny 1 tab. päivässä ihan "normaalit" kuukautiset ja vuotoakin 6päivää!!!
Onko siis kahdella tabletilla näin vahvat vaikutukset vuotoon vai miten teillä???
:heart: :flower: KIITOS!!!

Moikka! Mulla on ainakin vuoto vaihdellut melkosesti terojen aikana. Tällä hetkellä on tosi runsaat kuukautiset pari päivää ja sitten alkaa hiipua. Kestää keskimäärin n 5 päivää. On ollu kyllä niitäkin että pari viikkoa on vuotanu ihan kunnolla ja sitte noita muutaman päivän tiputtelujuttuja. Vissiin se ottaa aikansa ennen ku keho alkaa ns normalisoitumaan lääkkeiden rytmiin tai jotain.

Vilma

Ps. Samalla kysäsen kun askarruttaa, lasketteko kp ykköseks päivän jos menkat alkaa iltapäivällä/illalla? Vai vasta seuraavan päivän. Kaiken järjen mukaan laskisin jo sen päivän kun on alkanu illalla. Oon menossa ekaan ivf-hoitoon ja piikit pitäis alottaa.. No, joudun joka tapauksessa soittamaan hoitajalle niin voin samalla kysästä sieltä.. mutta olis kiva silti kuulla jos jollain omakohtasta kokemusta, joskin ymmärrän että se ei oo sama asia kuin kysyä hoitajalta tai lääkäriltä.

Elisa
Ihmettelin tota vuotoa koska lääkäri sanoi viimeks, että pitäis tulla RUNSAS TYHJENNYS vuoto kun terot aloitettiin lopettamaan jo jotain 2viikkoa kestänut vuoto...kun siis sinne jäi vielä limakalvoa... No täytyy kysästä lääkäriltä...

Itse oon kanssa miettinyt tota ekaa kierto päivää... Kun oikeestaan aina vuoto alkaa illalla ja oon merkannu sen kp1, mutta kun luin tota esitettä hoitoavusteiset hedelmöityshoidot siellä lukee, että jos vuoto alkaa illalla klo18 jälkeen lasketaan seuraava päivä kuukautisvuodon 1.päiväksi!!! eli oon nyt sitte laskenu vasta seuraavasta päivästä.
:attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:05 Elisa kirjoitti:
Ihmettelin tota vuotoa koska lääkäri sanoi viimeks, että pitäis tulla RUNSAS TYHJENNYS vuoto kun terot aloitettiin lopettamaan jo jotain 2viikkoa kestänut vuoto...kun siis sinne jäi vielä limakalvoa... No täytyy kysästä lääkäriltä...

Itse oon kanssa miettinyt tota ekaa kierto päivää... Kun oikeestaan aina vuoto alkaa illalla ja oon merkannu sen kp1, mutta kun luin tota esitettä hoitoavusteiset hedelmöityshoidot siellä lukee, että jos vuoto alkaa illalla klo18 jälkeen lasketaan seuraava päivä kuukautisvuodon 1.päiväksi!!! eli oon nyt sitte laskenu vasta seuraavasta päivästä.
:attn:
Ok, no hyvä tietää. Tässä odottelen niitä alkavaksi, saisivat kyllä jo tulla niin päästäis tositoimiin =)

Ihme homma toi sun vuotojuttu, kannattaa varmaan soittaa sille lääkärille ja kysästä sieltä..

Vilma

MMharmaana
Minulle kun aikoinaan teroja kokeiltiin, annostus oli 4tablettia päivässä ja otin 2tablettia 2 kertaa päivässä...ja ilman että siitä olisi ollu mitään apua tollasellakaan annoksella...Siinä raapi hoitava lääkärikin päätään kun ei ollut mitään tehoa moisilla tropeilla..

Elisa
Vilma ja nampula + muut!!! teillä ainakin terot 2x päivässä. Tänään polilla tutkimuksissa ja unohdin kysyä jatkanko terojen syömistä kuinka kauan, siis nyt viimekierto syöty näin 2tab päivässä. aiemmin 1xpäivä. Hoitoihin tulee tauko, koska pitää leikata sappikivet ensin pois, mutta olis kai se hyvä, että kierto pysyis suht säännöllisenä ja ettei niitä piiiiitkään kestäviä menkkoja tulis!!!
Soittelen huomenna lääkärille, mutta miten teillä kauanko syötte???
Kiitos!!! :flower: :heart:

Yhteistyössä