Jos suomimamma saa 10 vuodessa 44 000 euroa lasten ruokkimiseen niin miksi rahat eivät riitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh!
Kyllä ne meillä riittää, käyttötilille ne menee, samoin kun mun 1870e ja miehen 1800e palkatkin! Ei niillä rällätä, mutta kyllä ne peruselämiseen hyvin riittää!

Tai isät.

Ja osa laittaa rahat suoraan lasten säästötileille.

Tästä kai voi päätellä että osalla riittävät tai ovat jopa ylimääräistä jonka voi tallettaa.

Lapsilisän määrä lapsiluvun mukaan euroa kuukaudessa
Ensimmäisestä lapsesta 94,88
Toisesta lapsesta 104,84
Kolmannesta lapsesta 133,79
Neljännestä lapsesta 153,24
Viidennestä ja jokaisesta seuraavasta lapsesta 172,69

Lapsiin mä ne törsään. Käsitykseni mukaan niitä jaetaan juurikin siksi?

Ja kyllä, olemme hyvä palkkaisissa hommissa ja oletettavasti ilmankin pärjäisimme. Mutta kun nyt kerran maksetaan niin käytetään siihen tahoon jolle ne on tarkoitettu. Jos nyt kohteen haluat tietää niin vaikka lasten harrastuksiin.

Lapsiin mä ne törsään. Käsitykseni mukaan niitä jaetaan juurikin siksi?

Ja kyllä, olemme hyvä palkkaisissa hommissa ja oletettavasti ilmankin pärjäisimme. Mutta kun nyt kerran maksetaan niin käytetään siihen tahoon jolle ne on tarkoitettu. Jos nyt kohteen haluat tietää niin vaikka lasten harrastuksiin.

Vähän yli 15 000 olen saanut yhdestä lapsesta lapsilisää 14 vuoden aikana. Se on 90€ kuukautta kohti. Ei ole iso summa lapsen kuluihin joita on muutakin kuin ruoka. Eikä mulla ole todellakaan ollut varaa säästää lapsilisiä lapselle. Todella typerää, että jotkut saavat valtion tukea säästämiseensä.

Eikä tuo 44 000 ole loppujen lopuksi iso summa kahdesta lapsesta kymmenessä vuodessa. 366€ kuukaudessa kahdesta lapsesta. Yhdestä kun ei tuollaisia summia saa.

Vähän yli 15 000 olen saanut yhdestä lapsesta lapsilisää 14 vuoden aikana. Se on 90€ kuukautta kohti. Ei ole iso summa lapsen kuluihin joita on muutakin kuin ruoka. Eikä mulla ole todellakaan ollut varaa säästää lapsilisiä lapselle. Todella typerää, että jotkut saavat valtion tukea säästämiseensä.

Eikä tuo 44 000 ole loppujen lopuksi iso summa kahdesta lapsesta kymmenessä vuodessa. 366€ kuukaudessa kahdesta lapsesta. Yhdestä kun ei tuollaisia summia saa.
Kahdesta lapsesta ei kyllä saa kuin parisataa.

Ei ole. Työnantaja 350 ja valtio 24 ekee
ainakin meille kahesta

entäs jos osaa suunnitella taloutensa niin että voi säästää lapsilisien verran? Pitäisikö lapsilisät ottaa pois niiltä ihmisiltä jotka hallitsevat rahankäytön ja ovat säästäväisiä
"Hallitset rahankäytön". Voi vittu oikeasti. Ei siinä paljon auta hyvä rahankäyttö jos on pienet tulot ja lapsilisät menee ihan elämiseen! Ei kaikilla ole isot tulot! Koska te jotkut besserwisserit heräätte siihen, että Suomessa on köyhiä ihmisiä. Uskomatonta viisastelua taas kun ei mitään todellisuudesta ymmärretä.

Yhteistyössä