Jos sun miehes sanoisi että sulla on löysä värkki...

  • Viestiketjun aloittaja perjantai gallu
  • Ensimmäinen viesti
Joo-o. Sais meillä ukkeli muutamat kylmät katseet. Mut tosihan se on, että synnytys voi muuttaa alapäätä kovastiki. Meillä ollut kai onni onnettomuudessa tai sit jotain muuta, kun kahdesta vajaa 4-kiloisesta oon saanut kokonaiset kaksi ommelta. Tuntuma ei aluksi silti aivan sama mut aika pian kyllä. Ehkä se lähes 9kk selibaatti on molemmilla kerroilla saanut aikaan aktiivisen elämän eikä siinä oo paljon valiteltu. Tosin, ei kuulemma valittamista oo. Huoh.
 
Jos se niin sanois niin uskoisin tietty :D Ihan vaoimesti näistä jutuista on puhuttu, ihan oma-alotteisesti jopa joskus kysyn että mitä mieltä on. Varsinkin raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen, jo itseni takia on kiva tietää miltä se miehestä tuntuu. Tarviiko treenata :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Käsittämätöntä tuo selibaatissa olo tai miehen siinä pitäminen....
Onneksi on ollu ihan molemmista johtuvaa! :)

Ei suinkaan kamalaa tai muuta hirveää. Ei seksittömyys aina ole negatiivista, siitä vaan on tehty sellaista julkisissa keskusteluissa. Onneksi tässä ja nyt ei tarvii selitellä syitä vaan minä ja mieheni tiedämme ne. Ja tilanne on aivan toinen ei-raskaana. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kukaan, korostan ei kukaan mies ole 9 kuukautta selibaatissa!!
Niin ja tähän vielä vastailen, että jos sä tunnet sun miehen sekä muutaman muun niin sä et tunne kaikkia miehiä. Meillä ainakin asuu nimittäin aivan erilainen mies, sellainen joka todella voi olla ilman seksiä. Todennäköisesti pidempään kuin minä. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ei kai kukaan voi olla tyytyväinen parisuhteessa, jossa ei ole seksiä? Se ei ole enää parisuhde, se on kaveruutta. Seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen, aina!
juu, mutta se on normaalia, että on niitä seksittömiäkin kausia.
terve parisuhde ne kestää :)
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ei kai kukaan voi olla tyytyväinen parisuhteessa, jossa ei ole seksiä? Se ei ole enää parisuhde, se on kaveruutta. Seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen, aina!
Myös ihmisten seksuaaliset halut ovat erilaisia ja jos molemmat tyytyy vähään ja harvoin niin mitäpä sitä ulkopuolinen sitä tuomitsemaan :D
 

Yhteistyössä