Johtuen kuivemmista limakalvoista? Minulla varmaan ainakin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
Ai vaikka olis totta? Kyllähän sen itsekin huomaa, jos ei miltään tunnu = löystynyt!Alkuperäinen kirjoittaja hah:siinäpähän vetelis käteen sen jälkeen!!
tai sit oli pitempi väli kun esim. meillä oli 3vko synnytyksestä eka kerta kun onnistuiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuen kuivemmista limakalvoista? Minulla varmaan ainakin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
Niin varmaankin ja jännityksestä lantionpohjalihaksissa, kun oli aika "kipeetä" touhua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuen kuivemmista limakalvoista? Minulla varmaan ainakin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
Meillä oli puoli vuotta, kun onnistui. 4kk synnytyksestä yritettiin, mutta en pystynyt vielä silloin.Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:tai sit oli pitempi väli kun esim. meillä oli 3vko synnytyksestä eka kerta kun onnistuiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuen kuivemmista limakalvoista? Minulla varmaan ainakin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
juu ei siinä mitään mä vaan että sulla oli ollu enempi aikaa sit harjotellakin niitä lihaksiaAlkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Meillä oli puoli vuotta, kun onnistui. 4kk synnytyksestä yritettiin, mutta en pystynyt vielä silloin.Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:tai sit oli pitempi väli kun esim. meillä oli 3vko synnytyksestä eka kerta kun onnistuiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuen kuivemmista limakalvoista? Minulla varmaan ainakin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
Ei mun toosassa mitään vikaa ole ihan nätti se on vaikka 2kertaa kursittu kasaan ja kyllä se pian taas on myös yhtä tiukka kun ennenAlkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Jaa taas näitä. Lasten saamiseen liittyy muutama muukin asia, joten samalla kannattaa ottaa tuokin esille, että kaikki ei siellä värkissäkään oo välttämättä heti ennallaan. Saahan sitä toki synnytystä odotellessa toivoo, et jos kehtaisitte kuroa sitä värkkiäkin vähintään entiseen kokoon. Ulkonäkö ei välttämättä silti täsmää saati naisen tuntokyky heti samaa kun ennen. Mut sillon kannattaa nostaa asia esille ja miettiä tarkkaan, mitä mieskin haluaa seuraavan parin vuoden ajan. Jos seksi omalla taholla ja ympäristön painostaessa on se hyvinkin mahdollinen ensi sijainen asia niin lapsen tekoa voinee lykätä. Näitä on niin luettu sen useampaan kertaan. Toki voi ettii aiheesta tietoa tyyliin "haluan lapsen ja silti paikat entiselleen tai parempana heti. Esteettinen kirurgia tahkoo tuloja Suomessakin entistä enemmän pyrkimällä palauttamaan tiukemmat ja nätimmät paikat synnytyksen jälkeen - varsinkin viimeaikojen realististen nettikuvausten jälkeen..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Yks poikaystävä sano 90-luvun alussa että "on kuin ämpärissä munaa huljuttelis!"
:headwall: Sillä oli ihan ohut pippeli ja mulla on erittäin vetinen mätäs aina kun innostun.
Iha tiedoksi vaan: kokeilkaas jännittää lantionpohjanlihaksia ja työntäkää sormi sisäänne, jos värkki puristuu sormen ympärille, ootte timmissä kunnossa, jos ei, treenatkaa lisää.Alkuperäinen kirjoittaja härkä: