Jos sun miehes sanoisi että sulla on löysä värkki...

• Viestiketjun aloittaja perjantai gallu
  • Ensimmäinen viesti
tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:
Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
Johtuen kuivemmista limakalvoista? Minulla varmaan ainakin näin.
Niin varmaankin ja jännityksestä lantionpohjalihaksissa, kun oli aika "kipeetä" touhua.

Lunatic
Yks poikaystävä sano 90-luvun alussa että "on kuin ämpärissä munaa huljuttelis!"

:headwall: Sillä oli ihan ohut pippeli ja mulla on erittäin vetinen mätäs aina kun innostun.

tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Mulla sanoi, että on tiukempi, kun eka kertaa synnytyksen jälkeen onnistuttiin niissä puuhissa.
tai sit oli pitempi väli kun esim. meillä oli 3vko synnytyksestä eka kerta kun onnistui :whistle:
Meillä oli puoli vuotta, kun onnistui. 4kk synnytyksestä yritettiin, mutta en pystynyt vielä silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
tai sit oli pitempi väli kun esim. meillä oli 3vko synnytyksestä eka kerta kun onnistui :whistle:
Meillä oli puoli vuotta, kun onnistui. 4kk synnytyksestä yritettiin, mutta en pystynyt vielä silloin.
juu ei siinä mitään mä vaan että sulla oli ollu enempi aikaa sit harjotellakin niitä lihaksia :)

kannanottaja
Jaa taas näitä. Lasten saamiseen liittyy muutama muukin asia, joten samalla kannattaa ottaa tuokin esille, että kaikki ei siellä värkissäkään oo välttämättä heti ennallaan. Saahan sitä toki synnytystä odotellessa toivoo, et jos kehtaisitte kuroa sitä värkkiäkin vähintään entiseen kokoon. Ulkonäkö ei välttämättä silti täsmää saati naisen tuntokyky heti samaa kun ennen. Mut sillon kannattaa nostaa asia esille ja miettiä tarkkaan, mitä mieskin haluaa seuraavan parin vuoden ajan. Jos seksi omalla taholla ja ympäristön painostaessa on se hyvinkin mahdollinen ensi sijainen asia niin lapsen tekoa voinee lykätä. Näitä on niin luettu sen useampaan kertaan. Toki voi ettii aiheesta tietoa tyyliin "haluan lapsen ja silti paikat entiselleen tai parempana heti. Esteettinen kirurgia tahkoo tuloja Suomessakin entistä enemmän pyrkimällä palauttamaan tiukemmat ja nätimmät paikat synnytyksen jälkeen - varsinkin viimeaikojen realististen nettikuvausten jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Jaa taas näitä. Lasten saamiseen liittyy muutama muukin asia, joten samalla kannattaa ottaa tuokin esille, että kaikki ei siellä värkissäkään oo välttämättä heti ennallaan. Saahan sitä toki synnytystä odotellessa toivoo, et jos kehtaisitte kuroa sitä värkkiäkin vähintään entiseen kokoon. Ulkonäkö ei välttämättä silti täsmää saati naisen tuntokyky heti samaa kun ennen. Mut sillon kannattaa nostaa asia esille ja miettiä tarkkaan, mitä mieskin haluaa seuraavan parin vuoden ajan. Jos seksi omalla taholla ja ympäristön painostaessa on se hyvinkin mahdollinen ensi sijainen asia niin lapsen tekoa voinee lykätä. Näitä on niin luettu sen useampaan kertaan. Toki voi ettii aiheesta tietoa tyyliin "haluan lapsen ja silti paikat entiselleen tai parempana heti. Esteettinen kirurgia tahkoo tuloja Suomessakin entistä enemmän pyrkimällä palauttamaan tiukemmat ja nätimmät paikat synnytyksen jälkeen - varsinkin viimeaikojen realististen nettikuvausten jälkeen..
Ei mun toosassa mitään vikaa ole ihan nätti se on vaikka 2kertaa kursittu kasaan ja kyllä se pian taas on myös yhtä tiukka kun ennen ;)

...
meillä mies uskalti tunnustaa jonkun 4kk synnytyksestä et olihan se kun kumpparia ois nussinu.. kyllähän se vähä harmitti ja oma moka mitäs en treenannu, ei miehen munassa mitään vikaa ollu eikä oo nytkään.. nyt sit 1 1/2 v synnytksestä ja sanoo et nyt on parempi kun ennen synnytystä, ennen oli kuulemma liian tiukka.. joten löysä tää on vieläkin :(

vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja härkä:
Iha tiedoksi vaan: kokeilkaas jännittää lantionpohjanlihaksia ja työntäkää sormi sisäänne, jos värkki puristuu sormen ympärille, ootte timmissä kunnossa, jos ei, treenatkaa lisää.

Itse aktin aikana suosittelen jännittämään lihaksia lähes koko ajan, miehet tykkää.

Yhteistyössä