V
vierailija
Vieras
Kysymys ei ole yksineläjille, heillähän on kaikki omaa, vaan enemmänkin heille, kenellä on puoliso, paljon lapsia eikä isoa asuntoa missä olisi ylimääräisiä huoneita.
eli iso perhe ahtaasti.
Mulla ei ole edes omaa makkaria, nukutaan miehen kanssa olkkarissa.
No joo kuvitellaan, että meillä olisi oma makkari, siellä olisi vaatekaapit.
Jos mulla olisi oma huone niin laittaisin sinne kauniin valkoisen meikkauspöydän ja sen eteen sievän jakkaran. Toisella puolella huonetta olisi kirjahylly missä on mun lempikirjat. (nyt ne on kellarissa kun olohuoneeseen ei mahdu kirjahyllyä)
Yhdellä seinällä olisi melko pitkä pöytä minkä päällä olisi mun ompelukone ja saumuri ja niiden edessä tuoli. (nyt koneet on kellarissa kun ei mahdu minnekään).
Lisäksi hankkisin juoksumaton minkä laittaisin sinne huoneeseen.
Jokin kaappi vielä missä on ovet ja sinne laittaisin kaikkea yksityistä tilpehööriäni kuten lapsuuden valokuvia, lapsuuden päiväkirjoja, mun lapsuuden nuket ja barbit.
Siinä se varmaan olisi, mun oma huone
eli iso perhe ahtaasti.
Mulla ei ole edes omaa makkaria, nukutaan miehen kanssa olkkarissa.
No joo kuvitellaan, että meillä olisi oma makkari, siellä olisi vaatekaapit.
Jos mulla olisi oma huone niin laittaisin sinne kauniin valkoisen meikkauspöydän ja sen eteen sievän jakkaran. Toisella puolella huonetta olisi kirjahylly missä on mun lempikirjat. (nyt ne on kellarissa kun olohuoneeseen ei mahdu kirjahyllyä)
Yhdellä seinällä olisi melko pitkä pöytä minkä päällä olisi mun ompelukone ja saumuri ja niiden edessä tuoli. (nyt koneet on kellarissa kun ei mahdu minnekään).
Lisäksi hankkisin juoksumaton minkä laittaisin sinne huoneeseen.
Jokin kaappi vielä missä on ovet ja sinne laittaisin kaikkea yksityistä tilpehööriäni kuten lapsuuden valokuvia, lapsuuden päiväkirjoja, mun lapsuuden nuket ja barbit.
Siinä se varmaan olisi, mun oma huone