Jos sulla olis lämpöä 37,5...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En todellakaan. 37,5 on _mulla_ TODELLA PALJON kuumetta.

Itse asiassa ei ole.
Olipa sinun lämpösi normaalisti mikä tahansa, ei se kuumeen määrittelyä miksikään muuta. MUTTA toki, tuo voi tuntua hirveältä, sitä varmasti tarkoititkin.

-

Minä menisin, mulla joskus nuo lämmöt ovulaation jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
No ei kai mitään järkeä ole mennä kuumeessa saunaan? Pian se on 38.5...

Mutta siis vaikka ruumiinlämpö saunassa nousee, niin eikö se laske takaisin saunaa edeltävään lämpöön jälkeenpäin? En tajua.. niin harvoin nousee lämpö yli 37.

Menisin. Ei tuo ole kovin paljoa kuumetta, vaan vasta jonkin verran lämpöä. Jos olisi 38, niin sitten en välttämättä menisi, olosta riippuen.

Jos saunassa tulee heikko olo, niin ainahan sieltä pääsee pois. Tuskin tuossa voi mitään peruuttamatonta vahinkoa syntyä, kun pitää järjen päässä.

Menisin, toi on suurinpiirtein mun peruslämpö.. Mutta viimeksi flunssassa ollessa menin saunaan ja todella auttoi, oli helpompi hengittää ja nenä aukesi. En ottanut kovia löylyjä, nautin vain kuumasta ja kosteasta ilmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En todellakaan. 37,5 on _mulla_ TODELLA PALJON kuumetta.

Itse asiassa ei ole.
Olipa sinun lämpösi normaalisti mikä tahansa, ei se kuumeen määrittelyä miksikään muuta. MUTTA toki, tuo voi tuntua hirveältä, sitä varmasti tarkoititkin.

-

Minä menisin, mulla joskus nuo lämmöt ovulaation jälkeen...

Joillakin ihmisillä on normaali lämpö joku 35,6. Kyllä heille tuo 37,5 on paljon.

Yhteistyössä