K
kipiä
Vieras
...niin menisitkö saunaan? Niin kovasti tekis mieli mutta kun en tiedä uskaltaisko. Mitä se sauna sit voi tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:En todellakaan. 37,5 on _mulla_ TODELLA PALJON kuumetta.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:En todellakaan. 37,5 on _mulla_ TODELLA PALJON kuumetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:No ei kai mitään järkeä ole mennä kuumeessa saunaan? Pian se on 38.5...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tääl on aina näitä mun normaalilämpö on 30, joo ihan tosi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en tod. koska mulle 37,5 on ihan kunnon kuume, kun normi lämpötila on sellanen n.35,5
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:En todellakaan. 37,5 on _mulla_ TODELLA PALJON kuumetta.
Itse asiassa ei ole.
Olipa sinun lämpösi normaalisti mikä tahansa, ei se kuumeen määrittelyä miksikään muuta. MUTTA toki, tuo voi tuntua hirveältä, sitä varmasti tarkoititkin.
-
Minä menisin, mulla joskus nuo lämmöt ovulaation jälkeen...