Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Jokakerran odotusaikana on tullut sellainen "mutu"-olo, ja kaikkina yhdeksänä kertana ne ovat osuneet oikeaan.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä olin ihan satavarma, et ootan tyttöä..
Poikahan sieltä tuli..
Alkuperäinen kirjoittaja Limeoline:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä olin ihan satavarma, et ootan tyttöä..
Poikahan sieltä tuli..
Olitko pettynyt, yllättynyt, iloinen, tms? Siksi vaan, kun jos oma aavistus nyt pettääkin, niin onko sitä sitten puulla päähän lyöty, kun oma tunne osoittautuukin vääräksi?
Tota pissan väriä en ole kuullutkaan! Mitäs se tietää? Mulla kyllä väri vaihtelee sen mukaan paljon on juonut...Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Molemmista olen "tiennyt". Esikoisesta hyvin vahva poikaolo alusta saakka, vahvistui ultralla puolivälissä. Kuopuksen odotus oli kovin erilainen kuin esikoisen, aavistin tytön olevan tulossa ja näin kävi.
Joitakin "klassisia" merkkejä oli (pahoinvoinnit, finnit, pissan värija mieliteot) ja sydämen sykkeet meni kuten pojilla ja tytöillä sanotaan.