Jos sinulla on ollut aavistus syntyvän vauvan sukupuolesta, onko se osunut oikeaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limeoline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Limeoline

Jäsen
04.06.2007
268
0
16
Minulla oli aavistus tytön sukupuolesta ja se vahvistui loppua kohden. Tyttö tuli.

Nyt vahva poika-aavistus. Jännittää... =)

Mites muilla? Onko oma aavistus osunut oikeaan? Mistä saitte varmistusta (ei ultrasta) omalle tuntemukselle?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä olin ihan satavarma, et ootan tyttöä..
Poikahan sieltä tuli..

Olitko pettynyt, yllättynyt, iloinen, tms? Siksi vaan, kun jos oma aavistus nyt pettääkin, niin onko sitä sitten puulla päähän lyöty, kun oma tunne osoittautuukin vääräksi?

Ensimmäistä odottaessa tuntui vahvasti siltä että poika on tulossa ja niin tuli. Toista odottaessa tuntui vahvasti tytölle (arvelin mm. pahoinvoinnin määrän, mahan muodon, sykkeen yms. viittaavaan tyttöön) ja kas vain suloinen pikkupoika tuli ;)

Esikoisesta oli TOSI vahva poikaolo..pikkuinen poikahan sieltä putkahti..
Kuopuksesta oli pitkään niin, etten osannut sanoa, mutta loppua kohti alkoi olemaan aavistus tytöstä..tyttö tuli.

Eli mulla on omat aavistukset pitäneet paikkaansa.

Esikoisesta olin ihan varma, että se on poika. En ees aatellu et vois olla tyttö, syytä en kyllä tiedä. Ja poikahan se oli. Jotenkin vaan oli tosi vahva tunne siitä.
Kuopuksesta kysyin ultrassa pariin otteeseen kumpi vois olla ja tytöstä puhui. Sit kuitenkin lopussa en enään aavistanut kumpi vois olla, mutta tyttöhän se oli =)

Esikosta olin ihan varma että tyttö tulee vaikka ultrassa en koskaan kysynyt kumpiko on tulossa.Poikaa kun odotin niin vahva epäilys oli että poika tulee koska maha oli ihan erilainen siis aivan eri mallinen kun tytöstä.Napakin pullahti ulos jo n.rv17 :whistle:
Niin ja esikko on tyttö =)

Alkuperäinen kirjoittaja Limeoline:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä olin ihan satavarma, et ootan tyttöä..
Poikahan sieltä tuli..

Olitko pettynyt, yllättynyt, iloinen, tms? Siksi vaan, kun jos oma aavistus nyt pettääkin, niin onko sitä sitten puulla päähän lyöty, kun oma tunne osoittautuukin vääräksi?

Siis mä järkytyin oikeen kunnolla pariks päiväks..
Hirmu vaikee oli suhtautua hetken ajan maha-asukkiin normaalisti..
Mut tunne meni äkkiä ohi ja sit alko huomata, miten hyvän näkösiä vaatteita pojillekkin on ja miettimään, mitä sellasta pojan kanssa voi leikkiä ja touhuta, mitä tytön kanssa ei "voi" yms..
:D

Molemmista olen "tiennyt". Esikoisesta hyvin vahva poikaolo alusta saakka, vahvistui ultralla puolivälissä. Kuopuksen odotus oli kovin erilainen kuin esikoisen, aavistin tytön olevan tulossa ja näin kävi.

Joitakin "klassisia" merkkejä oli (pahoinvoinnit, finnit, pissan väri :D ja mieliteot) ja sydämen sykkeet meni kuten pojilla ja tytöillä sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Molemmista olen "tiennyt". Esikoisesta hyvin vahva poikaolo alusta saakka, vahvistui ultralla puolivälissä. Kuopuksen odotus oli kovin erilainen kuin esikoisen, aavistin tytön olevan tulossa ja näin kävi.

Joitakin "klassisia" merkkejä oli (pahoinvoinnit, finnit, pissan väri :D ja mieliteot) ja sydämen sykkeet meni kuten pojilla ja tytöillä sanotaan.
Tota pissan väriä en ole kuullutkaan! Mitäs se tietää? Mulla kyllä väri vaihtelee sen mukaan paljon on juonut...

Yhteistyössä