Jos sinulla olisi tarve ja näkisit jossain ilmoituksen että lasten hoitoapua tarjolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
esim. ekaluokkalaisille koulun jälkeen, jouluostoksien ajaksi tms. niin tarttuisitko tilaisuuteen? Ottaisitko selvää asiats vai olisiko se vaan karmiva ajatus että joku sellaista tarjoaisi?

ja mikä olisi hyvä/sopiva raha jolla sä esim. veisit lapsesi hoitoon jonnekkin?
Onko esim. joku 5-6e tunti paha?

[QUOTE="vieras";22672717]Ottaisin jos hoitaja olisi yli 20v. ja kokemusta olisi.[/QUOTE]

ite olen 24v ja mulla on kaksi omaa lasta ja mä olen monesti miettinyt et mitenhän toisilla järkkääntyy lastenhoito apua, kun kaikilla ei oo sitä tukiverkostoa tms. ja ekaluokkalaisella on aika pitkä aika ola yksin kotona vielä koulun jälkeen jos esim. äiti tai isä pääsee vasta vaikka neljältä-viideltä töistä.
ja nyt joulun alla.. kun ollaan käyty ostoksilla niin aika paljon helpompaa se olisi ollut ilman noita lapsia. Mut kun ei itelläkään oikein aina saumaa saada sitä hoitoapua..

Mielelläni tapaisin hoitajan ensin. Jos olisi kokemusta, eikä olisi allerginen eläimille ja tulisi kotiin hoitamaan, niin voisin maksaa 10-15€ tunti. Sillä edellytyksellä, että on valmis myös vähän hoitamaan niitä eläimiä samalla... (Tyyliin päästää koiran tai kissat pihalle tai sisään jos sitä ne pyytävät, kaataa kissoille raksuja kuppiin ja mahdollisesti ulkoillessa lykkää poneille heinätupposet...)

Yhteistyössä