jos sinulla olis kaksi orjaa kaksi viikkoa, niin mitä teetättäisit

Ihan ekana ne saisi rakentaa sen lankkuaidan tuohon meidän takapihalle, ja maalata sekä aidan että portin valkoiseksi.

Pihahommia saisivat tehdä muutenkin; laittaa istutuksia ja kaikenlaista nättiä.

Ja terassinkin ne tottakai rakentaisivat.

Puhumattakaan siivouksesta, ruoanlaitosta, pyykinpesusta ja silittämisestä =)
 
Ensin suursiiivous ja sitten saisivat rakentaa tota taloa ja me vaan miehen kanssa juotais jääteetä siinä terassilla ja otettais aurinkoa. :D
Tosin meil on jo tota lapsityövoimaa, että sitä osittain ihan kivasti oon tässä nytkin käyttänyt. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
suursiivous, hieronta, paljon seksiä :D
orjan kans sekisä :D
Ihan takuuvarmasti olisi täälläkin orjan kanssa seksiä

:D

Juu, ja monenmoista remonttihommaa teettäisin myös, eli liesituulettimen vaihto, tapetointia, ja tähän liittyen huonekalujen siirtoa, lattialistojen vaihtoa, ja siivousta myös, varmaan olisi pihatöitäkin jota voisi teettää. Saiskohan tuohon vielä keittiörempan, niihin keittiökalusteisiin pitäis vaan olla ensin rahaa.
 
kanttarelli
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Repiä tosta yhestä makkarista vanhat tapetit pois ja sitten maalata sieltä seinät. Siivota ja puunata kaikki paikat, pestä matot ja ikkunat!!
Apua! Mikään ei oo niin hauskaa kun maalaaminen! Ei sellasia hommia orjille.
Meillä vois kalkita kanalan seinät ja siivota lasten vaatekaapit.
Sit kun olisin ITSE saanu maalausprojektit valmiiks, orja voisi toimia autonkuljettajana. "Ajetaan rautakauppaan. On saatava lisää maalia ja tapettia!"
 
Ensinnäkin, ne roudais ton sohvan ja lapsen sängyn kaatikselle.
Sit ne siivois kaapit ja muutenkin suursiivois koko kämpän.
Käyttäis koiraa ulkona, ettei mun tartte. Pesis matot ja ikkunat.
Hierois joka ilta mun selän.
 
Sangria
:LOL: sää oot jotenkin tosi hauska ap :D sun jutut on piristäviä =) joo, ne kaks orjaa sais hoitaa ihan kaikki jutut täällä kyllä, ja sit ne sais tuuletella mua semmoisilla isoilla lehdillä ja hierontaa ja ja vaikka mitä.
 

Yhteistyössä