V
vieras
Vieras
Jep, pyörällä muttei luultavasti onnistuisi kun lapsetkin pitäisi varmaan viedä hoitoon. Isäntä jonkun päivän kulki moottoripyörällä kunnes joku jauhopää ajoi eteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mä menisin, ainakin silloin kun ei olis liukasta ja/tai pakkasta.Olis älyttömän helppoa pitää itsensä kunnossa kun tulis työmatkoilla liikuttua edes tuon verran. Mutta mun mies ei mene, eikä mene kaverin mies. :snotty: Samperin jäärät. Autolla menevät peräkkäin. :ashamed: Laiskojako?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mä menisin, ainakin silloin kun ei olis liukasta ja/tai pakkasta.Olis älyttömän helppoa pitää itsensä kunnossa kun tulis työmatkoilla liikuttua edes tuon verran. Mutta mun mies ei mene, eikä mene kaverin mies. :snotty: Samperin jäärät. Autolla menevät peräkkäin. :ashamed: Laiskojako?
![]()
![]()
todella laiaskoja idiootteja ovat. eivät rakasta edes lapsiaan kun heidän maapallon tuhoavat. aikuiset miehet! ja sitten täällä haukutaan lapsia jotka eivät kävele päiväkodista kotiin kun ovat koko päivänjuosseet ulkona, vaan haluavat mieluummin rattaisiin.
tuollaiset miehet ovat saastaa silmissäni!