Jos sinulla/miehelläsi olisi 6km työmatka. Menisittekö pyörällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, pyörällä muttei luultavasti onnistuisi kun lapsetkin pitäisi varmaan viedä hoitoon. Isäntä jonkun päivän kulki moottoripyörällä kunnes joku jauhopää ajoi eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mä menisin, ainakin silloin kun ei olis liukasta ja/tai pakkasta. :whistle: Olis älyttömän helppoa pitää itsensä kunnossa kun tulis työmatkoilla liikuttua edes tuon verran. Mutta mun mies ei mene, eikä mene kaverin mies. :snotty: Samperin jäärät. Autolla menevät peräkkäin. :ashamed: Laiskojako? :D :whistle:

todella laiaskoja idiootteja ovat. eivät rakasta edes lapsiaan kun heidän maapallon tuhoavat. aikuiset miehet! ja sitten täällä haukutaan lapsia jotka eivät kävele päiväkodista kotiin kun ovat koko päivänjuosseet ulkona, vaan haluavat mieluummin rattaisiin.
tuollaiset miehet ovat saastaa silmissäni!

Pyörällä kuljen, mutta eipä minulla ole ajokorttiakaan. Luultavasti laiskana menisin autolla jos sellainen mahdollisuus olisi. mutta kun vaihtoehdot on 25 min pyörällä tai tunti bussilla, valitsen tietysti pyörän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mä menisin, ainakin silloin kun ei olis liukasta ja/tai pakkasta. :whistle: Olis älyttömän helppoa pitää itsensä kunnossa kun tulis työmatkoilla liikuttua edes tuon verran. Mutta mun mies ei mene, eikä mene kaverin mies. :snotty: Samperin jäärät. Autolla menevät peräkkäin. :ashamed: Laiskojako? :D :whistle:

todella laiaskoja idiootteja ovat. eivät rakasta edes lapsiaan kun heidän maapallon tuhoavat. aikuiset miehet! ja sitten täällä haukutaan lapsia jotka eivät kävele päiväkodista kotiin kun ovat koko päivänjuosseet ulkona, vaan haluavat mieluummin rattaisiin.
tuollaiset miehet ovat saastaa silmissäni!

Ja vaan autoa käyttävät miehet on idiootteja?

*huokaisee helpotuksesta*

Minä olen saanut ajokortin pari vuotta sitten enkä aja oikestaan enää mihinkään pyörällä!
Ei kyllä mieskään..Kauppaan voin joskus pyöräillä sinnekkin matkaa 5km ,ihan tarpeeksi.

Hmm... Mæ taidan sitten olla laiska, mutta kuljen aina autolla. Syynæ on kyllækin se, ettæ kahta lasta ei vie kovin helposti fillarilla tarhaan ja mun tyømatka on autollakin vaarallinen. Tie on niin kapea, ettei siihen monin paikoin mahdu kahta pientækææn autoa vierekkæin ja paikalliset kaahaa ko. tiellæ 80 km/h :kieh: .... En halua jæædæ alle. Enkæ myøskææn halua polkea koko kotimatkaa jyrkkææ ylæmækeæ..

*Muoks* mun tyømatka on siis n. 4km

Meillä on kaks autoo käytössä. Mun työmatka n. 5 km, miehellä 40 km. En missään tapauksessa pyöräilis töihin. Oon laiska. Pitäis niin aikaisin lähtee suihkimaan, tulis hiki, sateella leviää ripsivärit...tekosyitä, tekosyitä ;) Mä kyllä kuntoilen ja liikun ihan kiitettävän paljon, mutta sen teen mieluummin sitten töitten jälkeen tai ennen iltavuoroa aamulla.

Kivempihän se fillarilla olisi mennä tosin talvella varmaan kävelisin mielummin. En mä niin lyhyttä matkaa varten jaksaisi autoa käynnistellä.

Mulla on ollut opiskelemaan 16km ja töihin reilut 20 ja syksy/kevät menin fillarilla. Yli 30 km en kuitenkaan enään fillaroinut.

Mies ei fillaroi eikä kävelekkään yleensä työmatkoja, vaikka kuinka lähellä ollaan asuttu joskus.

Nykyään ei viitsitä. No mulla on vähän pitempi, mut miehellä tuo 6km.

Kun meillä ei ollut autoa, miehen työmatka oli 15km ja mun koulumatka 8km. Pyörällä kuljettiin. Se oli inhottavaa 30 asteen pakkasessa:D Onneksi nyt on auto. En pyöräillyt koko viime kesänä, enkä vissiin edellisenäkään kertaakaan, varmaan jääny joku trauma ajasta millon ei ollu autoa:D Pyöräilykiintiö tullu täyteen

Yhteistyössä