jos sillä siisti-ohjelman tädit tulis teille

just nyt, niin mistä ne huomauttais/saattais huomauttaa? :D

tuli tosta kyläpaikkaketjusta mieleen.. :xmas:

meillä ne varmaan sanois saunasta (ne lattiat on taas karmivassa kunnossa :ashamed: ) ja kun keittiössä säläröykkiöö siirtäis,niin sen takaa ja alta löytyis varmaan jotain elävää :x
(tarkotus kyllä ennen joulua siivota :D ja tää säläröykkiö sisältää muuttolaatikoita -niit valkosia isoja lihalaatikoita siis- ja pari kassillista tyhjiä pulloja ja sit läjä mainospostia :ashamed: toi kasa on vaan jääny muutosta pyöriin tohon :ashamed: )

No tuosta vesivaraajahuoneesta saattaisi tulla noottia, sinne on aika huolella tungettu kaikennäköistä roinaa pois silmistä...
Mies siihen hermostuu muutaman kuukauden välein ja siivoaa sen, minä sitten tungen sinne taas lisää kamaa...

*muoks* Ja saunan lattiasta olisi varmasti tullut vielä eilen tukkapölly! Tänään pesin ja en tajunnutkaan, miten paljon kivipölyä oli taas kertynyt lattialle... :x

vieras
Juuri olen siivonnut, joten tuskin tulis kovin paljon noottia.
Ehkä jääkaapista, kun se näkyy olevan hieman ryytteessä ja tuo liesituulettimen suodatin tms. se hopeajuttu, on jäänyt puhdistamatta.

hei
Mä en usko, et oikeen mistään... Ehkä siitä, et en ole pessy sälekaihtimia... tai pyyhkiny niistä pölyjä. :D

Mun on pitänytkin kysyä: miten teillä likaantuu saunat noin? Kun meillä sinne vähän saattaa joskus kertyä pölyä, mut ei sen kummempaa... Oikeen ihmettelen, miks me ei saada sitä paskasemmaks... :snotty:

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:
No vaimot vaihtoon sitten :whistle:
No ei, mähän voisin joutua jonnekin missä pitäis tehdä kaikki kotityöt ja olla koko ajan lasten kanssa :eek: :xmas:

Onko sellaista tosi-tv-formaattia, että joku tulis meille ja siivoais arvostelematta, samalla kun minä loikoilen divaanilla syöden kuorittuja viinirypäleitä ja siemaillen virvokkeita?

lady of the lake
Varmaan, että normaali lapsiperheen koti, jossa nyt löytyy leluja ei aina niin oikeista paikoista ja kaikki ei oo muutenkaan tiptop paikallaan.Mitään isompaa sanottavaa tuskin olis.Keittiön verhotuista tuoleista vois tulla huomautus, kun verhoilu on saanut oman osansa lasten ruokailusta, mutta oon itekki hankkiutumassa noista eroon.Ei enää ikinä verhoiltuja tuoleja meidän keittiöön!

Kettukarkki
Imuroinnista ja lattioiden pesusta, ne on ne mistä meillä pahiten luistetaan....samoin lastenhuoneiden kaaoksesta, menossa väsytystaistelu äiti - lapset ;) (tilanne 0 - 0) Ja vaatehuonseeseen ei mahdu ovea pidemmälle, ikkunatkin on pesemättä aina vaan

Mutta kyllä ne meille sais tulla, sen jälkeen voiskin tilata jostain viikkosiivouksen joka kolmas viikko, ettei ihan hukkaan menis niiden puunaus :D

noh,uunin taakse ei kannattas kattoo ja pyykinpesukoneen alus vois olla aika karmee :x saunan lattia :whistle: voipi olla aika kissankarvanen ja kiukaankivet murenee mukavasti lattialle.ja olohuoneen matto on ihan karmee kissankarvan kerääjä :snotty:
siinä pahimmat!!

Yhteistyössä