Jos seksi parisuhteessa on huonoa ja epätyydyttävää, niin mitä te tekisitte??

  • Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti
gg
Syyt ovat sellaisia, joita tuskin voi korjata, kun toisen käsitys seksistä on aivan erilainen kuin toisen ja parisuhde on jo vanha.

Olisiko se niin huono vaihtoehto, että tässä tapauksessa vaimo hakisi tyydytyksen jostain muualta, kun ainainen ns.puutteessa olo alkaa olla tosi häiritsevää, kaikkeen vaikuttavaa jne??

Mies ainakin puheiden tasolla hyväksyy tuon, mutta mietin hyväksyisinkö itse sen - siis osaisinko elää sen jälkeen yhdessä enää??

Kaikista miehistä ei kertakaikkiaan saa juuri minkäänlaisia rakastajia, kun puuttuu pelisilmää, tunne-älyä ja paljon muuta tarvittavaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Omalla kohdallani mä eroasin partnerista jonka kanssa seksi ei pelais.
Kuitenkin mulle juuri seksi on se tekijä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen.
Näin ajattelen myös ja olen todella pettynyt kun en enää edes halua seksiä mieheni kanssa kun tiedän mitä se aina on. Seksiä kyllä muuten haluaisin, mutta en jaksa sitä pettymystä kun huomaan että taas oli samaa :(
 
äitee
Oli pakko kirjautua hetkeksi ulos. Meillä samainen ongelma, ollut koko suhteen ajan,8 vuotta. Mies oli täysin kokematon tavattaessamme, toisin kuin minä. Aikani yritin "opettaa" ja kun ei mennyt perille niin annoin olla. Meillä mies vihjailee että mun kandeis hommata rakastaja ym... Olen pettänyt suhteen alku vuosina, mutta jotenkin en enää haluaisi?? Muuten meillä perhe-elämä toimii ja rakastetaan toisiamme, seksiäkin on keskivertoa enemmän, mutta.... Kait sitä jatketaan oman käden kautta onneen!!!!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Omalla kohdallani mä eroasin partnerista jonka kanssa seksi ei pelais.
Kuitenkin mulle juuri seksi on se tekijä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen.
Näin ajattelen myös ja olen todella pettynyt kun en enää edes halua seksiä mieheni kanssa kun tiedän mitä se aina on. Seksiä kyllä muuten haluaisin, mutta en jaksa sitä pettymystä kun huomaan että taas oli samaa :(
No ettekö voi puhua? Oletko sanonut tarkasti, mitä haluat, etkä vain jotain ylimalkaista? Miksi tämä ongelma vaivaa nyt, eikä jo ajat sitten?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Oli pakko kirjautua hetkeksi ulos. Meillä samainen ongelma, ollut koko suhteen ajan,8 vuotta. Mies oli täysin kokematon tavattaessamme, toisin kuin minä. Aikani yritin "opettaa" ja kun ei mennyt perille niin annoin olla. Meillä mies vihjailee että mun kandeis hommata rakastaja ym... Olen pettänyt suhteen alku vuosina, mutta jotenkin en enää haluaisi?? Muuten meillä perhe-elämä toimii ja rakastetaan toisiamme, seksiäkin on keskivertoa enemmän, mutta.... Kait sitä jatketaan oman käden kautta onneen!!!!
Näin, kaipaan myös sitä tunnetta että olen haluttava, kun mieheni on sellainen jossa ei ole mitään kipinää, elämää. Ei koskaan tule sellaista tunnetta, toinen vaan ilmeettömänä jyystää ja thats´s it!!
 
Jep
Eipä se seksi täälläkään kovin hääppöistä ole. Olis varmaan jos jompikumpi viitsis edes yrittää vähän. Miksi ihmeessä sitä on tullut niin "laiskaksi", aina samalla kaavalla ilman yllätyksiä. Nyt raskausaikana ei huvita sitäkään vähää.. Meillä harrastetaan KUUSEKSIÄ, eli kerran kuussa.. Jos sitäkään.
Mihin hävisi intohimo??
Parisuhde toimii silti ja rakastetaan toisiamme kyllä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Omalla kohdallani mä eroasin partnerista jonka kanssa seksi ei pelais.
Kuitenkin mulle juuri seksi on se tekijä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen.
Näin ajattelen myös ja olen todella pettynyt kun en enää edes halua seksiä mieheni kanssa kun tiedän mitä se aina on. Seksiä kyllä muuten haluaisin, mutta en jaksa sitä pettymystä kun huomaan että taas oli samaa :(
No ettekö voi puhua? Oletko sanonut tarkasti, mitä haluat, etkä vain jotain ylimalkaista? Miksi tämä ongelma vaivaa nyt, eikä jo ajat sitten?
Se on ollut ongelma aina, mutta olimme aikoinaan hullun rakastuneita, joten ei melkein millään ollut väliä.

Ollaan puhuttu paljon aiheesta, mutta mitään ei oikeasti tapahdu.
 
äitee
Meillä mies kyllä ohimennen aina hiplailee ja vihjailee, että olen kyllä hänen silmissään haluttava. Tiedän että hän tavallaan kärsii kun ei osaa tyydyttää mua. Olenkin päättänyt alkaa uudelleen koulutuksen, jos se näin vanhempana menisi vaikka jo jakeluun. On van nuo kaksi "ehkäisyvälinettä" eli lapset, jotka hieman rajoittavat harrastustoimintaa...
Lelukauppaan siis....
 
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
Saan, jos itse hiplaa itselleni, miehen ansiosta en ole koskaan saanut, en kertaakaan. Mies ei tiedä edes mitä esileikit on, jos yrittää niin minulta palaa hihat, kun tiedän että toimiin vastoin itseään eli tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO.

Ei varmaan ole estynyt, on entinen huorissakävijä, joten sieltä lienee jotain tarttunut eli pallit tyhjäksi ja ei muuta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mites, ootko itse tehnyt seksissä mitään eri tavalla, saadaksesi siitä parempaa?
Jos olen vaikka päällä, jos tykkään niin se kestää niin vähän aikaa ettei maailman nopeinkaan ehdi saada sinä aikana. Miestä ei voi hiplata, kun sitten tulee vielä nopeammin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
Saan, jos itse hiplaa itselleni, miehen ansiosta en ole koskaan saanut, en kertaakaan. Mies ei tiedä edes mitä esileikit on, jos yrittää niin minulta palaa hihat, kun tiedän että toimiin vastoin itseään eli tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO.

Ei varmaan ole estynyt, on entinen huorissakävijä, joten sieltä lienee jotain tarttunut eli pallit tyhjäksi ja ei muuta.
Mut nyt kuulostaa myös siltä, että sun on vaikea ottaa vastaan mitään. Kun sanot, että hermostut, kun mies toimii vastoin itseään sinun takiasi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Omalla kohdallani mä eroasin partnerista jonka kanssa seksi ei pelais.
Kuitenkin mulle juuri seksi on se tekijä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen.
Näin ajattelen myös ja olen todella pettynyt kun en enää edes halua seksiä mieheni kanssa kun tiedän mitä se aina on. Seksiä kyllä muuten haluaisin, mutta en jaksa sitä pettymystä kun huomaan että taas oli samaa :(
No ettekö voi puhua? Oletko sanonut tarkasti, mitä haluat, etkä vain jotain ylimalkaista? Miksi tämä ongelma vaivaa nyt, eikä jo ajat sitten?
Se on ollut ongelma aina, mutta olimme aikoinaan hullun rakastuneita, joten ei melkein millään ollut väliä.

Ollaan puhuttu paljon aiheesta, mutta mitään ei oikeasti tapahdu.


on niin tutun kuullosta tekstiä..
meillä kanssa alussa ei ollut millään väliä ku toinen oli niin ihana,mutta kun vuodet vierii niin asia rupee harmittaan kun mies on vaan se joka seksistä jotain saa,ei viiti edes yrittää parantaa mitään vaikka asiasta on keskusteltu,ehkä kerran kaks sen jälkeen yrittää mutta unohtaa heti mistä on keskusteltu. en halua enää seksiä mistä itse en saa mitään,tulee vaan pahamieli.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
Saan, jos itse hiplaa itselleni, miehen ansiosta en ole koskaan saanut, en kertaakaan. Mies ei tiedä edes mitä esileikit on, jos yrittää niin minulta palaa hihat, kun tiedän että toimiin vastoin itseään eli tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO.

Ei varmaan ole estynyt, on entinen huorissakävijä, joten sieltä lienee jotain tarttunut eli pallit tyhjäksi ja ei muuta.
Mut nyt kuulostaa myös siltä, että sun on vaikea ottaa vastaan mitään. Kun sanot, että hermostut, kun mies toimii vastoin itseään sinun takiasi.
Niin asia voi olla kääntynyt nyt myös noinpäin, alussa yritin varmasti kaikkeni ja vähän ylikin, mutta lopputulos oli aika samanlainen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Omalla kohdallani mä eroasin partnerista jonka kanssa seksi ei pelais.
Kuitenkin mulle juuri seksi on se tekijä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen.
Näin ajattelen myös ja olen todella pettynyt kun en enää edes halua seksiä mieheni kanssa kun tiedän mitä se aina on. Seksiä kyllä muuten haluaisin, mutta en jaksa sitä pettymystä kun huomaan että taas oli samaa :(
No ettekö voi puhua? Oletko sanonut tarkasti, mitä haluat, etkä vain jotain ylimalkaista? Miksi tämä ongelma vaivaa nyt, eikä jo ajat sitten?
Se on ollut ongelma aina, mutta olimme aikoinaan hullun rakastuneita, joten ei melkein millään ollut väliä.

Ollaan puhuttu paljon aiheesta, mutta mitään ei oikeasti tapahdu.


on niin tutun kuullosta tekstiä..
meillä kanssa alussa ei ollut millään väliä ku toinen oli niin ihana,mutta kun vuodet vierii niin asia rupee harmittaan kun mies on vaan se joka seksistä jotain saa,ei viiti edes yrittää parantaa mitään vaikka asiasta on keskusteltu,ehkä kerran kaks sen jälkeen yrittää mutta unohtaa heti mistä on keskusteltu. en halua enää seksiä mistä itse en saa mitään,tulee vaan pahamieli.
Juuri noin, kun puhutaan niin ehkä vähän aikaa on jotain enemmän ja sitten se taas unohtuu ja halut kyllä katoaa ajan kanssa, jos aina saa samaa.
 

Yhteistyössä