Jos seksi parisuhteessa on huonoa ja epätyydyttävää, niin mitä te tekisitte??

  • Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
Saan, jos itse hiplaa itselleni, miehen ansiosta en ole koskaan saanut, en kertaakaan. Mies ei tiedä edes mitä esileikit on, jos yrittää niin minulta palaa hihat, kun tiedän että toimiin vastoin itseään eli tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO.

Ei varmaan ole estynyt, on entinen huorissakävijä, joten sieltä lienee jotain tarttunut eli pallit tyhjäksi ja ei muuta.
Mut nyt kuulostaa myös siltä, että sun on vaikea ottaa vastaan mitään. Kun sanot, että hermostut, kun mies toimii vastoin itseään sinun takiasi.

mua ainakin sitte just tääkin hermostuttaa että kun tietää että toinen "pakolla" yrittää kun oikeesti menis mieluummin suoraa asiaan ja se ois pian ohi..ei siinä pysty rentoutumaan ja rupeaa vaan v*tuttaan vielä enemmän koko homma.
 
Jessi
ja toiseksi jos siihen on hyväksyntäkin niin mikäs ettei... Ítse lähdin siihen salarakas touhuun..sit se loppui se lopullinen kipinäkin omaa puolisioa kohtaan... Nyt olen onnellisesti yhdes salarakkaani kans :)
 
ööö
Taitaa suurin ongelma olla sulla?
Jotenkin pisti silmään tuo kohta "mies tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO"Voihan ihminen muuttua? Entä jos ennen ei olisi tehnyt mut nyt tekee? Ja eikös parisuhteessa just tehdä asioita joilla tietää miellyttävänsä puolisoa?! En mäkään rakasta suihinottoa MUT teen sitä koska tiedän et mies pitää siitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Taitaa suurin ongelma olla sulla?
Jotenkin pisti silmään tuo kohta "mies tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO"Voihan ihminen muuttua? Entä jos ennen ei olisi tehnyt mut nyt tekee? Ja eikös parisuhteessa just tehdä asioita joilla tietää miellyttävänsä puolisoa?! En mäkään rakasta suihinottoa MUT teen sitä koska tiedän et mies pitää siitä.
Tietysti ongelma on minulla, miehelle meidän seksi kelpaa -minä vaan tiedän enemmästä ja paremmasta enkä jaksaisi tätä enää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
Saan, jos itse hiplaa itselleni, miehen ansiosta en ole koskaan saanut, en kertaakaan. Mies ei tiedä edes mitä esileikit on, jos yrittää niin minulta palaa hihat, kun tiedän että toimiin vastoin itseään eli tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO.

Ei varmaan ole estynyt, on entinen huorissakävijä, joten sieltä lienee jotain tarttunut eli pallit tyhjäksi ja ei muuta.
Mut nyt kuulostaa myös siltä, että sun on vaikea ottaa vastaan mitään. Kun sanot, että hermostut, kun mies toimii vastoin itseään sinun takiasi.

mua ainakin sitte just tääkin hermostuttaa että kun tietää että toinen "pakolla" yrittää kun oikeesti menis mieluummin suoraa asiaan ja se ois pian ohi..ei siinä pysty rentoutumaan ja rupeaa vaan v*tuttaan vielä enemmän koko homma.
Kiva, että joku tietää mitä oikeasti tarkoitan - juuri noin se menee. Melkoinen kierre on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no minä luultavasti varaisin ajan seksiterapeutille. jos seksi ei ole hyvää niin se heijastuu parisuhteeseen, ja sama toisinpäin. en ikinä voisi elää parisuhteessa niin ettei seksi olisi tyydyttävää.

mikä siinä on sitten vialla, jos sitä intohimoa ei lasketa? saatko orgasmin, tuntuuko hyvältä, ottaako mies mitenkään huomioon, onko esileikkejä, vai onko mies estynyt?
Saan, jos itse hiplaa itselleni, miehen ansiosta en ole koskaan saanut, en kertaakaan. Mies ei tiedä edes mitä esileikit on, jos yrittää niin minulta palaa hihat, kun tiedän että toimiin vastoin itseään eli tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO.

Ei varmaan ole estynyt, on entinen huorissakävijä, joten sieltä lienee jotain tarttunut eli pallit tyhjäksi ja ei muuta.
Mut nyt kuulostaa myös siltä, että sun on vaikea ottaa vastaan mitään. Kun sanot, että hermostut, kun mies toimii vastoin itseään sinun takiasi.

mua ainakin sitte just tääkin hermostuttaa että kun tietää että toinen "pakolla" yrittää kun oikeesti menis mieluummin suoraa asiaan ja se ois pian ohi..ei siinä pysty rentoutumaan ja rupeaa vaan v*tuttaan vielä enemmän koko homma.
Kiva, että joku tietää mitä oikeasti tarkoitan - juuri noin se menee. Melkoinen kierre on.
ja kun siitä kierteestä ei nähtävästi pääse pois,eli on pakko tyytyä siihen ettei itse saa mitään seksistä ja on vaan toisen tyydyttäjä. meillä myös mies on tyytyväinen tähän seksiin,eli vika meilläkin nähtävästi on mun päässä kun itsekkin haluaisin joskus saada muutakin kuin pikapanon kuiviltaan.
enkä haluaisi tämän takia erota tai pilata pitkää suhdetta pettämisellä,rakastan tuota ukkoa kuitenkin.
 
Jos olisin tuossa tilanteessa niin koittaisin vain yksinkertaisesti kestää.Juttelisin miehen kanssa siitä kunnolla ja jos päädyttäisiin jonkinasteiseen selibaattiin niin sitten päädyttäisiin.Ei tuo seksin puutteen kuitenkaan suhdetta pitäisi kaataa totaalisesti.
 
Rukoilijasirkka
Mutta anteeksi kun jankutan, mut mietin, et miten mies vois pitää esim suuseksin antamisesta, jos vastaanottajakaan ei siitä nauti, koska mies on siihen "pakotettu". kumpikaan ei voi oppia siitä pitämään, ellei molemmat anna toisilleen mahista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta anteeksi kun jankutan, mut mietin, et miten mies vois pitää esim suuseksin antamisesta, jos vastaanottajakaan ei siitä nauti, koska mies on siihen "pakotettu". kumpikaan ei voi oppia siitä pitämään, ellei molemmat anna toisilleen mahista.
Varmasti olet oikeassa sinäkin, mutta tämä kierre on vähän enemmän kuin paha ja tämän katkaisu vaatisi en tiedä mitä.................vuosia kestänyt siis ja parisuhde jo vanhahko, joten suurta hehkua ei enää muutenkaan tai tuon vuoksi ainakaan ole.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta anteeksi kun jankutan, mut mietin, et miten mies vois pitää esim suuseksin antamisesta, jos vastaanottajakaan ei siitä nauti, koska mies on siihen "pakotettu". kumpikaan ei voi oppia siitä pitämään, ellei molemmat anna toisilleen mahista.
Varmasti olet oikeassa sinäkin, mutta tämä kierre on vähän enemmän kuin paha ja tämän katkaisu vaatisi en tiedä mitä.................vuosia kestänyt siis ja parisuhde jo vanhahko, joten suurta hehkua ei enää muutenkaan tai tuon vuoksi ainakaan ole.
Jos kokeilisitte ihan jotain muuta kuin seksiä? Niinku vaikka automatkaa johonkin, missä näkyy tähdet tai romanttista illallista tai jotain yhteistä tekemistä. Että jos sitä kautta löytyis hehkua noin muuten. Kuulostaa, et ongelma on aikalailla ihan tunnepuolella kanssa. Meitä tollanen yhteinen tekeminen on auttanut paljon.
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Taitaa suurin ongelma olla sulla?
Jotenkin pisti silmään tuo kohta "mies tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO"Voihan ihminen muuttua? Entä jos ennen ei olisi tehnyt mut nyt tekee? Ja eikös parisuhteessa just tehdä asioita joilla tietää miellyttävänsä puolisoa?! En mäkään rakasta suihinottoa MUT teen sitä koska tiedän et mies pitää siitä.
Tietysti ongelma on minulla, miehelle meidän seksi kelpaa -minä vaan tiedän enemmästä ja paremmasta enkä jaksaisi tätä enää.

Mistä tiedät ettei ne aikaisemmat "paremmat" ole harrastanut esileikkiä vaan sun mieliksi, vastoin omaa tahtoa ja koska on pakko?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Komentaisin panemisen aikana tekemään mieleisiäni asioita ja puhelisin kahdenkesken jotta mikä pannessa kiihottaa. Kyllä kunnon mies neuvosta vaarin ottaa :p
sulla taitaa olla vähän pitempi kestosta tuo seksi ainaki ku meillä jos kerkeet puhumaan/ehdottelemaan jotain miehelle sen aikana.

 
kirjakauppaan?
Niin tuo vähän särähtää, että mies on liian nopea yms. Jos on tuota ongelmaa, voisko mies "hoidella" sinut ensin muilla konstein, ja sitten keskittyä itseensä.
Meillä s-elämä parantunut vuosien myötä, kun on uskaltauduttu puhumaan. Itseäni on auttanu eroottinen kirjallisuus, näin ei tartte lähteä ihan "alusta" miehen kanssa, vaan voi olla itse jo vähän vireessä. En usko, että tuo tilanne salarakkailla paranee. Ja miksei miehes sais ilmmeetömänä jyystää? Entä jos hän haluaisi sinun olevan aivan toisenlainen, kiljuvan vaikka koko ajan hysteerisenä - eikö olis vähän kohtuuton vaatimus? Se, mitä pinnalla näkyy, ei välttämättä yhtään vastaa niitä sisäisiä myllerryksiä.
 
saman kokenut
Jos mies kuitenkin tekee mitä pyydät eli yrittää saada sinutkin nauttimaan niin miksi valitat? Mies on yrittänyt muuttua ja ottaa opiksi, nyt on sun vuoro. Opi ottamaan vastaa se mitä mies tarjoo vaikka aluksi tuntuisi ettei voi rentoutua kun toinen tekee jotain pakosta. Ei mieskään sitä tekisi, oikeasti, jos ei haluaisi sullekin hyvän olon (vai aseellako olet uhannut? ;) ) Mies varmasti luovuttaa jos siitä huolimatta että tekee niinkuin pyydät, sä et siltikään ole tyytyväinen. Yritä muuttaa omaa ajattelutapaasi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Komentaisin panemisen aikana tekemään mieleisiäni asioita ja puhelisin kahdenkesken jotta mikä pannessa kiihottaa. Kyllä kunnon mies neuvosta vaarin ottaa :p
sulla taitaa olla vähän pitempi kestosta tuo seksi ainaki ku meillä jos kerkeet puhumaan/ehdottelemaan jotain miehelle sen aikana.
Okei. miehen pitäs opetella lopettamaan, ennen, kuin siltä tulee ja jatkamaan sitten taas, kun tilanne on rauhoittunut.

Vai ei kai se kuvittele, että sinusta on hyväkin, että se on äkkiä ohi?
 
vieras
Oletteko käyneet yhdessä aikuisten lelukaupassa? esim. netissä on useita tasokkaita, jos yksityinen shoppailu tuntuisi helpommalle? Onko teillä käytössä penisrengas? Myöskin suosittelisin seksologille aikaa, yhdessä tai erikseen. Mutta älkää erotko äläkä ota rakastajaa, ainakaan vielä. Jos kaikkia keinoja ei ole vielä kokeiltu. Tiedän, että on rankkaa, mutta ajattele, jos saisittekin ajan kanssa homman toimimaan.. mikä palkinto :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Komentaisin panemisen aikana tekemään mieleisiäni asioita ja puhelisin kahdenkesken jotta mikä pannessa kiihottaa. Kyllä kunnon mies neuvosta vaarin ottaa :p
sulla taitaa olla vähän pitempi kestosta tuo seksi ainaki ku meillä jos kerkeet puhumaan/ehdottelemaan jotain miehelle sen aikana.
Hyvin ehtii meillä :D Äljäke harvemmin lämpenee pikaisille ja se on vähän perfektionisti joka heijastuu kammarinkin puolella :p

*muoks* Vaan samahan se sille kestolle on, kun sen suunsa voi avata missä vaiheessa vaan ja sanoa mitä haluaa tasan just NYT
 
Minä tekisin niin, että lähtisin miehen kanssa terapiaan. Yhteinen linjaus on löydyttävä, ja se löytyy kyllä jos molemmilta tahtoa löytyy. Ja tahtoa löytyy kyllä, jos toista oikeasti rakastaa.
En vaadi kovin kauheasti seksiltä, se ei ole mulle niin tärkeää, joten voisin kyllä elää kehnommankin seksipedon kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Taitaa suurin ongelma olla sulla?
Jotenkin pisti silmään tuo kohta "mies tekee jotain mitä ei oikeasti tekisi, jos ei minun takiani olisi PAKKO"Voihan ihminen muuttua? Entä jos ennen ei olisi tehnyt mut nyt tekee? Ja eikös parisuhteessa just tehdä asioita joilla tietää miellyttävänsä puolisoa?! En mäkään rakasta suihinottoa MUT teen sitä koska tiedän et mies pitää siitä.
Peesi. Meillä mies tykkää sitomisesta, mä en. Mutta sidon silti ainakin joskus, kun tiedän, että mies tykkää.
Mies nauttii. Ja mä nautin siitä, että mies nauttii, vaikka en sitomisesta nautikaan.
 
vieras
Minulla on kyllä sellainen mielikuva, että moni paremmasta seksistä haaveileva on itse aika onneton. Minunkin mieheni kuvittelee olevansa hyvä, kun on paljon kokemusta, mutta eihän se määrä korvaa laatua. Itse en ole orgasmeja tässä suhteessa saanut, eikä siksi paljon enää kiinnosta, mutta erotakaan ei viitsitä.
 
hei
Kuulostaa, että ongelma on kyllä vähän molemmanpuolinen. Teidän molempien tulisi joustaa ja avautua kuuntelemaan toisianne. Ei ole vain niin, että miehen pitää muuttua. Jos et pysty kunnioittamaan häntä sellaisena kun hän on, erotkaa. Jos kuitenkin voit ja haluatte yrittää, niin älkää ihmeessä erotko! Seksissä voi aina kehittyä ja muuttua. Mutta muutosta ei voi heittää yksin miehen vastuulle eikä yksin sinun sanelemilla ehdoilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on kyllä sellainen mielikuva, että moni paremmasta seksistä haaveileva on itse aika onneton. Minunkin mieheni kuvittelee olevansa hyvä, kun on paljon kokemusta, mutta eihän se määrä korvaa laatua. Itse en ole orgasmeja tässä suhteessa saanut, eikä siksi paljon enää kiinnosta, mutta erotakaan ei viitsitä.
Minä olen edellisissä suhteissa aina saanut edes kohtalaista seksiä, joten aika vaikea siitä on olla haaveilemattakaan, kun nyt on vain omin-käson-onneen-seksiä, vaikka mies onkin mukana. Kuka tahansa on onneton, jos on vuosikymmen siitä kun viimeksi on saanut ihan oikean orgasmin yhdynnässä.
 

Yhteistyössä