lol ei vaiAlkuperäinen kirjoittaja ap:sori, sä oli ainoo nikki jonka mä sillai nopeesti keksin, joka vissiin ei saa haukkuja osakseen.
Älä ota ittees.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sori, sä oli ainoo nikki jonka mä sillai nopeesti keksin, joka vissiin ei saa haukkuja osakseen.
Älä ota ittees.
![]()
Varmaan jotkut tuomitsee ammatin yms. perusteella.Mitä tuomitsija ei itse hyväksy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon vaan huomannu, että palstan asenne Savannaa kohtaan on ihan sairas. Mäen käsitä mikäs iinä on, ettei voi antaa kaikkien kukkien kukkia!?
Buahahaaa,olenko mä ikas vai?Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Koko yhtälö on vaan niin hullu. Miten joku voi leveillä rahoilla, jos ei sitä ole? Oikeasti rikkaat eivät joudu strippaamaan saadakseen rahaa.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä luulen että Jätkä ei tulis kuuluttelemaan asiaa vaan ois kysynyt jo tilatessa että onko teillä antaa takasin![]()
Ehkä se on se yleinen provoilu ja ne aikasemmat sekoilut jotka saa monet näkemään punasta.
:flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä::flower:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä luulen että Jätkä ei tulis kuuluttelemaan asiaa vaan ois kysynyt jo tilatessa että onko teillä antaa takasin![]()
Ehkä se on se yleinen provoilu ja ne aikasemmat sekoilut jotka saa monet näkemään punasta.
Peesi tälle. Jos tuo itseään esille koko ajan samoilla teemoilla, niin...Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä luulen että Jätkä ei tulis kuuluttelemaan asiaa vaan ois kysynyt jo tilatessa että onko teillä antaa takasin![]()
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä::flower:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä luulen että Jätkä ei tulis kuuluttelemaan asiaa vaan ois kysynyt jo tilatessa että onko teillä antaa takasin![]()
Äläpä vääristele, se oli satkun seteli ja jos kotona ei ole pientä rahaa, sitä ei ole. Kateus se vie kalatkin vedestä..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no se on tasan aivan sama kuka se leveilijä on. mutta tämmösenä aikana ja tämmösellä palstalla missä moni sanoo olevansa tosi tiukilla kun ei rahaa ole ja pari lasta ruokittavana, niin se ei ole mielestäni mitenkään kivaa että joku sanoo että hei, tilasin pizzan ja oli vaan 200 euron seteli taskussa tms.... :/
Mutta pitää tulla tänne palstalle sitä mainostamaan, että suuria seteleitä. Savannan aloituksia en ikinä enää edes avaa, koska :xjo valmiiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äläpä vääristele, se oli satkun seteli ja jos kotona ei ole pientä rahaa, sitä ei ole. Kateus se vie kalatkin vedestä..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no se on tasan aivan sama kuka se leveilijä on. mutta tämmösenä aikana ja tämmösellä palstalla missä moni sanoo olevansa tosi tiukilla kun ei rahaa ole ja pari lasta ruokittavana, niin se ei ole mielestäni mitenkään kivaa että joku sanoo että hei, tilasin pizzan ja oli vaan 200 euron seteli taskussa tms.... :/
Kiitos,se on juuri se mitä mäkin halusin sanoa,mutten pystyy selittä :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Minusta toi Savannan kohtelu on ihan samaa paskaa ku koulukiusaaminen. Ihmiset on erilaisia, ja jos nyt joku sattuukin ärsyttämään, ni eitartte olla heti mollaamassa. Antaa olla vaan.
Esim nyynä, hävettävää käytöstä!! Eikö sulla oikeesti ole omaa elämää? Oletetaan nyt ihan tosissaan, että jotkut jutut saavat sinut v*ttuuntumaan ihan tosissaan, ratkaisu on toisen kiusaaminen? Sen varmaan sitten opetat lapsillesikin, tai no, vaikka et opettaisikaan, ni kyllähän ne sen sinusta imee.
Ole aikuinen, anna olla. Ja moni muu myös. Ei voi kaikki olla samanlaisia, eikä tarttekaan.
Te samat tyypit sitten, kun teidän Yamppaa joku koulussa kiusaa, ni ootte että kamalaa hirveetä miten voi olla. Tässä se nähdään miten. Ei vaan jumankauta saa olla olemassa jos ei istu teidän normeihin!!
JaaAlkuperäinen kirjoittaja +00+:Peesi tälle. Jos tuo itseään esille koko ajan samoilla teemoilla, niin...Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä luulen että Jätkä ei tulis kuuluttelemaan asiaa vaan ois kysynyt jo tilatessa että onko teillä antaa takasin![]()
No voi nyyh :,(Alkuperäinen kirjoittaja +00+:Mutta pitää tulla tänne palstalle sitä mainostamaan, että suuria seteleitä. Savannan aloituksia en ikinä enää edes avaa, koska :xjo valmiiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äläpä vääristele, se oli satkun seteli ja jos kotona ei ole pientä rahaa, sitä ei ole. Kateus se vie kalatkin vedestä..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no se on tasan aivan sama kuka se leveilijä on. mutta tämmösenä aikana ja tämmösellä palstalla missä moni sanoo olevansa tosi tiukilla kun ei rahaa ole ja pari lasta ruokittavana, niin se ei ole mielestäni mitenkään kivaa että joku sanoo että hei, tilasin pizzan ja oli vaan 200 euron seteli taskussa tms.... :/
Kaupallinen yhteistyö: Storytel