Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Klo 13 ja 17 välillä. klo 17 on minusta jo ehkä liian myöhään?
17 alkaa olla jo iltaa... Mä tulisin n.klo 14.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Klo 13 ja 17 välillä. klo 17 on minusta jo ehkä liian myöhään?
Millä tavalla liian myöhään?
Mitäs puuhailette öisin?Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Klo 13-15 mutta tiedän että esim. mun yhdellä ystävällä se tarkoittaa klo17 pintaan kun meillä aletaan yö puuhiin jo klo 18 aikoihin. No ei kauhean usein nähdä kun meidän lapsilla on ihan eri aikataulut vaikka on suunnilleen samanikäisiä
Kysyin siksi, kun kaveri sanoi että tule iltapäivällä käymään, joten..Öö. Milloin? Ku kaikki käsittää niin eritavalla..Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Jännä miten eri tavoin ihmiset käsittää ton! Kannattaa siis sopia kellonaika =)
Peuhataan tietenniin kun lapset nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja peuhaatte tietennii:Mitäs puuhailette öisin?Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Klo 13-15 mutta tiedän että esim. mun yhdellä ystävällä se tarkoittaa klo17 pintaan kun meillä aletaan yö puuhiin jo klo 18 aikoihin. No ei kauhean usein nähdä kun meidän lapsilla on ihan eri aikataulut vaikka on suunnilleen samanikäisiä
Kantsii varmaan varmistaa kaverilta Mun mielestäni nyt on vielä PÄIVÄ ja n. klo 16 -> ILTApäivä.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kysyin siksi, kun kaveri sanoi että tule iltapäivällä käymään, joten..Öö. Milloin? Ku kaikki käsittää niin eritavalla..Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Jännä miten eri tavoin ihmiset käsittää ton! Kannattaa siis sopia kellonaika =)