Jos sanon kaverille että tule käymään iltapäivällä niin..

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Huumekoira
Ainakin tulisin sen päivän aikana, enkä yrittäis tulla seuraavana yönä. Inhoan sitä, että varastetaan koko päivä, niin että toinen on koko päivän kyttiksellä ja oottaa, kun todellisuudessa kaveri ei ole edes tulossa. Ärsyttää taas vaihteeks. |O

Peuhu
Klo 13-15 mutta tiedän että esim. mun yhdellä ystävällä se tarkoittaa klo17 pintaan kun meillä aletaan yö puuhiin jo klo 18 aikoihin. No ei kauhean usein nähdä kun meidän lapsilla on ihan eri aikataulut vaikka on suunnilleen samanikäisiä :)

peuhaatte tietennii
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Klo 13-15 mutta tiedän että esim. mun yhdellä ystävällä se tarkoittaa klo17 pintaan kun meillä aletaan yö puuhiin jo klo 18 aikoihin. No ei kauhean usein nähdä kun meidän lapsilla on ihan eri aikataulut vaikka on suunnilleen samanikäisiä :)
Mitäs puuhailette öisin?

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Jännä miten eri tavoin ihmiset käsittää ton! Kannattaa siis sopia kellonaika =)
Kysyin siksi, kun kaveri sanoi että tule iltapäivällä käymään, joten..Öö. Milloin? :) Ku kaikki käsittää niin eritavalla..

Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja peuhaatte tietennii:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mitäs puuhailette öisin?
Peuhataan tietenniin kun lapset nukkuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Jännä miten eri tavoin ihmiset käsittää ton! Kannattaa siis sopia kellonaika =)
Kysyin siksi, kun kaveri sanoi että tule iltapäivällä käymään, joten..Öö. Milloin? :) Ku kaikki käsittää niin eritavalla..
Kantsii varmaan varmistaa kaverilta :) Mun mielestäni nyt on vielä PÄIVÄ ja n. klo 16 -> ILTApäivä.

Yhteistyössä