Jos saisitte yhden päivän ajaksi

  • Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti
Vepasto
hypätä ajassa taaksepäin, niin mille vuodelle/vuosikymmenelle menisitte? Olisitte siis sen päivän aikanakin saman ikäisiä kuin nyt ja samassa elämäntilanteessa.
Mä menisin 70-luvulle. Viettäisin koko päivän lastenvaatteita shoppaillen. Sit ku tulisin takas nykyaikaan, niin osan vaatteista pitäisin itselläni, osan myisin huutonetissä hirveillä hinnoilla. :D
 
Vuoteen -95 moikkaamaan isääni ennenkuin siirtyi ajasta ikuisuuteen. Kertoisin kahdesta tyttärenpojasta, joita ei ikinä ehtinyt nähdä. Kertoisin myös, et mun asiat alkaa pikku hiljaa näyttää paremmilta..
 
menisin aikaan kun odotin esikoistani ja katsomaan mummoani sairaalaan. piti päästä leikkauksen jälkeen nopeasti kotia ja suunnittelin että menen sitten heti kylään ja kertomaan iloisia vauvauutisia... Mummolla suolisto romahti samana päiväna kun piti kotio tulla eikä kestänyt toista leikkausta perä jälkeen...
 
mä menisin viime elokuuhun ja siihen aikaan kun isä oli vielä elossa ja tajusi mitä ympärillä tapahtui.
eli 10.8 olis tarkkapäivä,kertoisin isälle kaiken mitä haluaisin sanoa ja kysyä..ja saisin vastauksenkin mieltä askarruttaviin,omaa meinneisyytä koskeviin asioihin

:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
hypätä ajassa taaksepäin, niin mille vuodelle/vuosikymmenelle menisitte? Olisitte siis sen päivän aikanakin saman ikäisiä kuin nyt ja samassa elämäntilanteessa.
Mä menisin 70-luvulle. Viettäisin koko päivän lastenvaatteita shoppaillen. Sit ku tulisin takas nykyaikaan, niin osan vaatteista pitäisin itselläni, osan myisin huutonetissä hirveillä hinnoilla. :D


aika hyvä suunnitelma :D täytyypä peesata..
 

Yhteistyössä