Jos saisitte toimentulotukea alle 30 euroa niin vaivautuisitteko hakemaan sitä?

• Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
minä vaan
Netin laskurin mukaan summa jäisi meillä tällä kuulla alle 30?. Tilanne on kuitenkin se, että rahasta on todella tiukkaa ja tuokin summa olisi tarpeen ruokakauppaan. Seuraava raha on lapsilisä ja rahaa on nyt 2?.

Tuo toimeentulotuki tulisi tilille maanantaina varmaankin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nana:
ei ole se lappujen täyttäminen ja tiliotteiden setviminen 30 euron arvoista.
Tämä on pieni paikkakunta ja täällä saa aina ajan virkailijalle. Tiedän mitä sinne pitää viedä ja virkailija käy ne vain läpi, sitten hän tekee koneella hakemuksen ja yleensä päätöksen saa siinä samalla. Mulla on torstai-aamuksi aika ja varmaankin maanantaina olisi rahat.

Mulla on kyllä käynyt tuon laskurin kanssa aiemmin niin että sain enemmän kuin mitä se laskuri laski.

Tilanne on nyt niin tiukka että varmaan pitää tuo pienikin summa hakea. Ruokaa on kyllä viikonlopun yli, mutta ei ensi viikon torstaihin asti.

clivia
En ole vaivautunut,enkä edes isompia summia.Vituttaa se niiden touhu siellä senverran paljon.
Joka ainoosta lantista mikä lain mukaan kuuluisi saada,porin sossut vetää omat tulkintansa.
Pitäkööt kuppaset euronsa,pärjätään me näinkin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Siis tottakai hakisin!! Ei siinä lippulappujen täyttämisessä nyt niin suuri vaiva varmaankaan ole?

Aika hullua, jos joku ei viitsi hakea, jos tilillä oikeesti on 2 euroa.
Kyllähän mä sitä olenkin hakemassa mutta kysyinkin teiltä hakisitteko te.

No en vaivautuisi tosiaan. Inhoan turhaa paperirumbaa ja tilien kyttäämistä niin paljon. Pystyn säästämään monesta kohtaa vielä tuollaisen summan, mutta jos puhuttaisiin jostain satasesta ja siitä ylöspäin niin hakisin. Ehkä joku 80e voisi jo olla sellainen summa mitä hakisin.

sossuntäti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä on pieni paikkakunta ja täällä saa aina ajan virkailijalle. Tiedän mitä sinne pitää viedä ja virkailija käy ne vain läpi, sitten hän tekee koneella hakemuksen ja yleensä päätöksen saa siinä samalla. Mulla on torstai-aamuksi aika ja varmaankin maanantaina olisi rahat.

Mulla on kyllä käynyt tuon laskurin kanssa aiemmin niin että sain enemmän kuin mitä se laskuri laski.

Tilanne on nyt niin tiukka että varmaan pitää tuo pienikin summa hakea. Ruokaa on kyllä viikonlopun yli, mutta ei ensi viikon torstaihin asti.
Tottakai haet ja kehottaisin muitakin hakemaan joilla laskurin mukaan on oikeus tt-tukeen. Olisi viralliset luvut tämän maan köyhyydestä.

no hae ihmeessä. sitä en vaan kerta kaikkiaan aina tajua, että miten näihin tilanteisiin päädytään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:

no hae ihmeessä. sitä en vaan kerta kaikkiaan aina tajua, että miten näihin tilanteisiin päädytään.
Miksi et tajua? Luuletko, että Suomessa asiat on kaikilla hyvin? Koita itse kiikkua toimeentulotuen rajoilla tai elää sen avulla.

On pakollisia menoja joita sossu ei hyväksy menoiksi ja pakko ne on silti maksaa.

Yhteistyössä