Jos saisitte palkkaa 870€ niin uskaltaisitteko maksaa siitä n.600 euron lomamatkan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkalle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24032618]No ei sen tarvitse riittää kuin 8.7 asti kun tulee lisää rahaa. Siitä menee yksi 30 euron lasku, muuten sitten rahat jää ruokaan. Tältä kuulta on maksettu kaikki vuokra yms.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa kyllä lähtisin reissuun

[QUOTE="vieras";24033722]Seuraavsta 8.7 tilistä otat siis käyttörahat matkalle? Mistä tilistä aioit maksaa seuraavan vuokran ja ruoan?[/QUOTE]

Siis eikö täällä ihmiset osaa lukea? 8.7 tulee elarit ja s-bonukset. 15.7 tulee palkan lisät. 29.7 tulee kuukauden palkka. Vuokran maksan tuosta kuukauden palkasta koska meillä vuokranmaksu vasta loppukuusta. Käyttörahat otan myös siitä palkasta. Ja tuskin menee tili missään vaiheessa niin tyhjille, että pitäisi siitä heinäkuun peruspalkasta kokonaan maksaa vuokra. Mä olen opiskelevan yh:na oppinut elämään säästeliäästi ja nyt kun olen töissä niin en tuhlaa silti.

Mä tutkin passiasiaa. Mulla pitää ensin olla passi, että voin hakea lapselle passia koska kummallakaan ei ole mitään millä todistaa henkilöllisyys. Ajokortti ei kelpaa todistukseksi.

Tutkin tuota passiasiaa ja mun pitää ensin hankkia itselle passi ennenkuin voin sitä hakea lapselle. Meillä kummallakaan ei ole passia tai henkilökorttia ja mun pitää todistaa lapsen henkilöllisyys omalla passilla. Toivon mukaan ehdin saamaan lapsenkin passi ajoissa. Kai se n. viikon toimitusaika pitää paikkaansa?

Tutkin tuota passiasiaa. Mun pitää hakea ensin itselle passi ja sillä passilla mun pitää sitten todistaa lapsen henkilöllisyys kun haen hänelle passia. Meillä kummallakaan ei ole passia/henkilökorttia eikä mulla riitä ajokortti henkkareiksi.

Pitääkö tuo noin viikon toimitusaika kuinka paikkaansa? Toivon mukaan ehdin hoitaa tämän passiasian heinäkuun loppuun mennessä.

Ei tämä nyt näin vaikea ongelma voi olla, että sinun täytyy koko ajan tällaista ketjua nostaa ja nostaa. Mutta jos ongelma on näin vaikea, niin jää ehdottomasti kotiin. =)

[QUOTE="Vieras";24039708]Ei tämä nyt näin vaikea ongelma voi olla, että sinun täytyy koko ajan tällaista ketjua nostaa ja nostaa. Mutta jos ongelma on näin vaikea, niin jää ehdottomasti kotiin. =)[/QUOTE]

Viimeisimmän noston tein sen takia, että saisin vinkkejä halpoihin lentoihin ja hotelliin. Ei tullut apua joten tein asiasta oman aloituksen ja heti sain vinkkejä.

Yhteistyössä