jos saisit valita seuraavan lapsesi sukupuolen niin...

  • Viestiketjun aloittaja GalluB
  • Ensimmäinen viesti
nooo
kyllä mä toivon että tää mahasa kasvava vauva olisi tyttö mutta ei taida olla. kolmas poika vissiinkin tulossa vaikka niin tekemällä tehtiin ja 4 päivää ennen ovista harrastettiin seksiä.
 
zxc
mä en osaa päättää:). toisaalta haluis tytön, kun on jo yks poika, toisaalta ku ajattele että vaatekaappi mene uusiks, niin poika sais tulla:), jostain syystä mua hirvittä jo pelkä ajatus siitä että meilä on tuplasti enemmän lasten vaatteita....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Ennen olisin vastannut tähän jomman kumman, mutta sitten näin ja kuulin jotain sellaista, joka saa vain toivomaan yhtä asiaa: kumpa lapseni olisi terve ja saisi olla koko elämänsä ajan.
Sairaan lapsen äiti taas saattaa kiitellä, että lapsi on ylipäänsä elossa. Kaikki on suhteellista.
 
Haluis muttei saa
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Ennen olisin vastannut tähän jomman kumman, mutta sitten näin ja kuulin jotain sellaista, joka saa vain toivomaan yhtä asiaa: kumpa lapseni olisi terve ja saisi olla koko elämänsä ajan.
Miehelläni on pojille periytyvä sydänsairaus joten jos nyt saisin vielä kolmannen lapsen niin sattuneesta syystä toivosin tyttöä. Nyt on sekä tyttö että poika.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Ennen olisin vastannut tähän jomman kumman, mutta sitten näin ja kuulin jotain sellaista, joka saa vain toivomaan yhtä asiaa: kumpa lapseni olisi terve ja saisi olla koko elämänsä ajan.
Sairaan lapsen äiti taas saattaa kiitellä, että lapsi on ylipäänsä elossa. Kaikki on suhteellista.
Niinhän se on, mutta vastasinkin vain omasta puolestani =)
 

Yhteistyössä