Jos saisit tehdä naiselle mitä vaan?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos se huone olisi keittiö, niiin tekisin meksikolaista papupataa. Toivottavasti siellä olisi myös ruokapöytä, jolloin voisimme syödä papupataa yhdessä. Ruokajuomana pullollinen punaviiniä.

Jos huone olisi olohuone, niin toivottavasti siellä olisi takka. Laittaisin tulet, sammuttaisin television ja ehkä avaan radion hiljaisella äänellä. Suutelisin naista ja pitäisin hyvänä. Hieroisin varpaita.

Jos huone olisi sauna ja pesuhuone, niin mentäisiin suihkuun yhdessä. Pesisin hänen selkänsä ja hän pesisi minun, Saunassa istuisimme vierekkäin ja nauttisimme löylyistä. Sitten siitä pääsisi terassille, jossa jäädyttelisimme ja joisimme oluet.

Jos huone olisi vaikka vaatehuone, niin sieltä pitäisi päästä nopeasti pois, ennenkuin nainen alkaisi sovitella vaatteita.

Lopultta päädyttäisiin makuuhuoneeseen. Rakastelisimme pitkään..

Että tällaisia aika tavallisia toiveita. Läytäisipä mukavan naisen, joka sallisi minun tehdä näitä asiaita.

vierailija
Sitoisin sänkyyn ja pyytäisin 3 kaveriani rakastelemaan häntä. Koko vartalo olisi huomioituna kokoajan ja orgasmeista pidettäisiin huolta että niitä tulee useita. Nuoltaisiin vuoron perään ja naitaisiin tunteja. Lopuksi otettaisiin jokainen rajusti kunnon jyskytyksellä vuoronperään niin että minä laukeaisin viimeisenä ja sitten jäisimme makaamaan raukeina ja kysyisin haluatko lisää.

Yhteistyössä