Jos saisit selville että miehesi puhuu toisille naisille vähän levottomia, niin mikä olisi reaktiosi?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis kun mies ilman sua liikkuessaan (jopa selvinpäin ) puhuisi naisille levottomia eli sun tissit on kasvanu, saanko puristaa jne. niin mikä olisi reaktiosi jos kuulisit näistä?

Mulla palaas käämit aivan täysin. Mun mielestä tuollaasia ei tarvitte puhua toisille naisille edes vitsinä. Sen kun huomaa näistä miehestä, kun oma nainen on paikalla niin puhutaan niin asiallisesti eli ns. luvattomilla teillä ollaan kun puhutaan toisille naisille mitä sattuu. Hävyttömimmät kyllä kuolaa toisia naisia ja puhuu näille asiattomia vaikka oma nainen seisoo vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis kun mies ilman sua liikkuessaan (jopa selvinpäin ) puhuisi naisille levottomia eli sun tissit on kasvanu, saanko puristaa jne. niin mikä olisi reaktiosi jos kuulisit näistä?

Mulla palaas käämit aivan täysin. Mun mielestä tuollaasia ei tarvitte puhua toisille naisille edes vitsinä. Sen kun huomaa näistä miehestä, kun oma nainen on paikalla niin puhutaan niin asiallisesti eli ns. luvattomilla teillä ollaan kun puhutaan toisille naisille mitä sattuu. Hävyttömimmät kyllä kuolaa toisia naisia ja puhuu näille asiattomia vaikka oma nainen seisoo vieressä.

En todellakaan voisi kuvitella omasta miehestäni. Jos puhuisi, niin omapa olisi häpeänsä. Idioottien lippalakkien hommaa.

mie taas sanosin ett hyvä hyvä, ota siitä itelles nainen, selvennykseksi ollaan eroamassa, minä eroa tahtovana osapuolena, menis varmaan helpoiten ohi eroahdistus...

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
No hyi! Ei tuo ole edes flirttailua, vaan seksuaalista ahdistelua niitä naisia kohtaan! :o En haluis olla noin asiattoman äijän kanssa!

No sepä, ei tuo ole mitään flirttailua. On tullut nähtyä ja kuultua yhtä sun toista enkä ole ainut tuollaasen kohteeksi joutunut.

No riippuu vähän, jos jollekin kaverilleen puhuis niin niin en välttis hermostuis. Mutta jos olis jollekin ihan vieraille naisille vaikka baarissa puhunut niin todellakin vetäisin herneen nenään!!

Mun työkaverini juttelee minulle joskus _melko_ levottomia, mm. kyselee minulta milloin ME muutetaan xxxxx:n eli minun tulevaan kotiini. Joskus, kun olen ollut väsynyt, hän on kysynyt, mitenkäs ME saataisiin minut sänkyyn. Samoin on sanonut, että kyllä MEISTÄ pari tulee.
Ja tää työkaverini on naimisissa oleva perheellinen mies.
Jos hän ois vapaa, niin mitä ettei, ****sin :D

No tuo olisi mielestäni nolostuttavaa käytöstä mieheltä. Häpeäisin, että sellainen olisi minun mies. :ashamed:

Meillä on myös ihan selvä, että seksuaaliset aloitteet on meidän kahden välisiä, eikä niitä tehdä muille ihmisille.

No hyi! Ei tuo ole edes flirttailua, vaan seksuaalista ahdistelua niitä naisia kohtaan! :o En haluis olla noin asiattoman äijän kanssa!

No sepä, ei tuo ole mitään flirttailua. On tullut nähtyä ja kuultua yhtä sun toista enkä ole ainut tuollaasen kohteeksi joutunut.

Töissä nähtyä vai?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Töissä nähtyä vai?

Niin sielläkin ja kyllä mun työpaikalla käy ihmisiä selvinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MÄ en haluis että mun mies phuis edes mulle tohon sävyyn!

En mäkään! Paitsi jos ihan erikseen makkarin puolella sovittaisiin, että nyt on aika puhua tuhmia! Jos mies tulisi puhumaan tuollaisia, kun olisin keittiössä potaatteja kuorimassa, niin... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No tuo olisi mielestäni nolostuttavaa käytöstä mieheltä. Häpeäisin, että sellainen olisi minun mies. :ashamed:

Meillä on myös ihan selvä, että seksuaaliset aloitteet on meidän kahden välisiä, eikä niitä tehdä muille ihmisille.

Eh, unohdit Jeesuksen, hänen morsian sinä kuitenkin ensisijaisesti lienet?

Yhteistyössä