Jos saisit päättää, missä olet töissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Irina

Vieras
Niin mikä olisi mieluisin työ? Ja missä olet nyt? Mä tykkäisin ehkä johonkin matkusteluun liittyvästä työstä, missä saisi nähdä maailmaa, ja olla ihmisten kanssa tekemisissä. Tällä hetkellä olen tk:n vuodeosastolla töissä. Pidän kyllä siitäkin.

Mä tykkään mun nykyisestä työstä tosi paljon, enkä tällä hetkellä ainakaan haluis minnekään muualle. Työskentelen lasten kanssa. Palkka vaan vois olla parempi :D

Saattaisinpa olla juuri siellä missä nyt olenkin. Mielisairaalassa siis tällä hetkellä. Voishan sitä tietty kun valinnanvapaus on niin kokeilla ihan jotain muuta, vaiks presidenttinä oloa :D Kivoja hommia on kyllä tosi paljon, eihän sitä osais valita..

Mä varmaan tekisin juuri samaa duunia kuin nykyäänkin, mutta siten eroten, että eräs it-alan entinen firma olisi pystyssä, ja kaikki vanhat duunikaverit siellä. Kivaa tehdä töitä, kun tietää tasan tarkkaan mitä muut osaavat, ja voi luottaa niihin kaverehin sataprosenttisesti, ja tietää vielä, että ne koppaa kiinni jos kaadut. Sellainen duunipaikka on unelmapaikka.

Yhteistyössä