Jos saisit muuttaa miehessäsi yhden asian, niin mikä se olisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirella"

Vieras
Ja idea olisi, että asia ei olisi niin järisyttävän iso, että sen muuttaminen muuttaisi tyypin ihan kokonaisuudessaan. Eli ketjun idea olis se, että muutokset olisivat joku suht. pieniä tai rajattuja, tosin ei tarvi olla - ihan oman maun mukaan.

Se voisi koskea luonnetta, ammattia, koulutusta, ominaisuuksia tai sitten joitakin tapoja kenties myös ulkonäköä.

Omassa miehessä haluaisin muuttaa hänen saamattomuuttaan. Jos ees pikkasen olis aikaansaavampi, ei tarttis olla ees kauheen iso lisäys.

Mua VITUTTAA se, että hän ei vaan käsitä mitä väliä sillä on, laittaako pyykit telineelle mytyssä vai ravistettuna kuivumaan. Eli ohjelmoisin häneen pyykkien ravistelemistoiminnon.
Onneksi ongelma ratkeaa pian, kun pyykkäämisemme siirtyy yleiseen pesutupaan, jossa on kuivaimet.

Myös se, että keittiössä siivottais jäjet sen jälkeen kun siellä on kokattu, olisi kiva.

Se yksi asia siis taitaisi olla kodinhoito-viisautta.

[QUOTE="Kathy";26152170]No jos sais ukolle 25 senttiä lisää. 20 senttiä pituuteen, 4 senttiä pippelin pituuteen ja yksi sentti paksuuteen, niin ois hyvä :)[/QUOTE]

Eli siis vyötärö 120 sentistä 121 senttiin...

Hmm... vaikea valita :kieh:
Jos ehkä yks tapa ärsyttää eniten niin se on toi viisastelu ja mukahauska pilkunnussinta. Siis omasta mielestään on hauska, mun mielestä "jokaista" mun sanomaa asiaa ei tarvii korjata. Varsinkaan kun muksu ottaa siitä mallia...

Loppuelämäni jaksan kuunnella ja joskus nauraakin sen puujalkavitseille, enkä todellakaan sitä rakastais, jossei sillä tota huumoriaan olis, mutta v*ttu, joskus taukoa! :laugh: :heart:

Yhteistyössä