Jos saisit lokavauvan, mitä neulottua toivoisit lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Neuloja
  • Ensimmäinen viesti
Neuloja
Ajattelin neuloa jotain sukulaisvauvalle. Mikähän olisi käyttökelpoisinta? Vauvan laskettu aika lokakuun lopulla.

Pipo, tumput, sukat, takki, slipoveri, makuupussi? Meinasin itse tuota makuupussia, mut jos se on teidän mielestä tyhmä idea niin en sit tee, kun on kuitenkin noista isotöisin.

Mä haluaisin ja saankin mun vauvalle pitkälahkeiset villahousut. Itse sain valita värit. Mulla on kyllä jo viime marraskuussa syntynyt lapsi, mutta oli ne villahousut olleet silloinkin toivotut!

näin meillä
Kyllä mummin neulomat tumput,sukat, takki ja housut oli meillä kovassa käytössä. Makuupussi tulee äitiyspakkauksessa joten tuntuu että tollainen neulottu jäisi vähemmälle käytölle.

ehdottomasti
Ehdottomasti myssy "maailman paras myssy"-ohjeella, tai jollain tollasella, siinä on siis edessä sellanen "väkänen", niinkun v-kirjain tossa otsalla. Toi venyy hyvin eli on pitkäkäyttöinen. Makuupussin saa vauva varmaan äitiyspakkauksesta niin ei ainakaan sitä.

vieras
Me saatiin lahjaksi pikkunen villatakki ja housut ja niillä lähdettiin kotiiinkin. Ainoat mitä oli sopivat ja niillä mentiinkin aika pitkään. Se lahja oli enemmänkin kuin toivottu!!

viltti
Mulla oli pieni virkattu viltti ja se oli tosi kätevä. Aina pystyi sujauttamaan lämmikkeeksi mihin milloinkin tarvitsi (esimmakuupussin sisään. ) Tosin en teidä arvostaako "nykyäidit" moista...

viltti
Alkuperäinen kirjoittaja viltti:
Mulla oli pieni virkattu viltti ja se oli tosi kätevä. Aina pystyi sujauttamaan lämmikkeeksi mihin milloinkin tarvitsi (esimmakuupussin sisään. ) Tosin en teidä arvostaako "nykyäidit" moista...
ja pitkävartiset villasukat ja lapaset hyviä myös...

vieras
Makuupussikin olisi kiva idea.Sehän olisi niin kuin haalari kuitenkin eli voisi sujauttaa vauvan vielä äp:n makuupussiin.Tosin turvakaukaloon ei kävisi jos ei tee reikiä vöille.Tumput, sukat ja hattu, takki, housut tai haalari myös hyvä vaihtoehto.Mikä vaan.Meillä oli käyttöä kaikella ja jos vauva tulisi niin taas olisi käyttöä.Niin ja tee suht pientä kokoa niin menee ekan talven.
Jos isompaa kokoa niin ihana olisi ruskeasta tai valkesta langasta palmikkoneule-villatakki hupulla tai ei noi palmikot pakolliset olis...

Idea
Olis muuten varmaan tosi tarpeellinen ja ihana jos tekisit sellaisen makuupussin missä olis hihat ja sit just se reikä siel haaroissa, että sais kaukalon vyöt sieltä! Meillä syysvauva ja aina kaipailin jotain siihen kaukaloon..

ite teen omalle nyt lokakussa syntyvälle beibelle just villahaalaria. Äitiltä oon saanu myös kahet housut ja kaks villatakkia. Villa on iahna materiaali ja lahjan saaja on varmasti iloinen olis e neulottu juttu sitte mikä tahansa =)

viltti
Alkuperäinen kirjoittaja Idea:
Olis muuten varmaan tosi tarpeellinen ja ihana jos tekisit sellaisen makuupussin missä olis hihat ja sit just se reikä siel haaroissa, että sais kaukalon vyöt sieltä! Meillä syysvauva ja aina kaipailin jotain siihen kaukaloon..
Pienen viltinkin saa hyvin aseteltua kaukaloon vauvaa lämmittämään.

Idea
Alkuperäinen kirjoittaja viltti:
Alkuperäinen kirjoittaja Idea:
Pienen viltinkin saa hyvin aseteltua kaukaloon vauvaa lämmittämään.
Niin mut tuntui aina, että se kaukalo on sieltä selkäpuolelta kauhean kylmä, silloin ois ihanaa jos ois jotain villasta siel välissä, jos vaikka kaukalo on autossa pakkasella.. Viltti on hankala saada selkäpuolellekin niin että olis hyvin.. Isona kakkosena kannatan kyllä vilttiä! Tosi monikäyttöinen, ja villaista ei oikein löydä mistään ku kaikki kaupankin pikkuviltit on fleeceä tai puuvillaa..
Viltti ei jää pieneksikään..

Yhteistyössä