Jos saisin työstä 2350e/kk bruttona päivätyöstä joka virka-aikana

• Viestiketjun aloittaja PilliPiipari
  • Ensimmäinen viesti
PilliPiipari
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
No eihän tuo tietenkään mihinkään riitä, jos on tottunutostamaan just sitä mitä tykkää ja omaa vielä kalliin maun.

T: se joka saa bruttona palkkaa 1400 euroa
En ole tottunut mihinkään,enkä ole ennen palkkoja tuijotellut vaan tehnyt työtä josta pidän,en sen mukaan mistä tienaa eniten.Nyt vaan tuli "houkutteleva" työ tarjous ja nykyinen työpaikka kiva,mutta en tiedä mistä keksin syitä vaihtaa paikkaa ja siksi ajattelin löytää syyn palkasta.nykyisessä työssä saan palkkaa 1980e/kk,verottajan jlkeen käteen jää 1480e/kk,sillä pärjätty hyvin. Ja työajat olleet arkena virka-aikaan,mutta vain 6h/pvä.

Kotiäiti
Missä työssä saadaan tuollaista palkkaa?Onko se hyvä palkka vai huono?Millä koulutuksella?Kuhan kyselen,kun olen kotiäiti ollut 9vuotta ,niin tippunu palkoista pois.

jep
Mulle tulee kk palkkana vähintään tuon verran ja hyvin pärjään kahden lapsen kanssa omistusasunnossa. En osta kalleinta, mutta en juokse halvimpien tarjousten perässäkään.

Kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:
No musta riippuu siitä mitä työtä tekee, että mikä palkka on hyvä.
Mutta en vaan pysy mukana mistä työstä maksetaan tuota palkkaa nykyisin? Kaupanmyyjä?Vai mikä?Esimerkkejä palkoista kaipaan.

tämä harmaana
onhan tuo ihan hyvä palkka

mulla on siisti sisätyö, jossa kuitenkaan ei tarvitse istua koko päivä paikallaan, työn saa itse rymittää niin kuin parhaaksi näkee, ei asiakkaita (ehdoton vaatimus mun työlle), mukavat kollegat ja esimiehet.
Liukuva työaika, työtä ainoastaan virka-aikaan, 6 viikkoa vuosilomaa (kaikilla) ja muutama bonusvapaa, muutoin 37,5 h7vko ja palkka 2150e. Yksityinen firma, siis.

Mä olen tyytyväinen. Tietty mun mies tienaa enemmän, niin ei tarvii laskea pennejä. Työn ja työnantajan joustavuus on paljon oleellisempaa kuin raha, kunhan ei ilmaiseksi tarvii tehdä.

Asiakaspalvelu- tai hoitotyöhön en pystyisi vaikka maksaisivat 10000e/kk.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tämä harmaana:

mulla on siisti sisätyö, jossa kuitenkaan ei tarvitse istua koko päivä paikallaan, työn saa itse rymittää niin kuin parhaaksi näkee, ei asiakkaita (ehdoton vaatimus mun työlle), mukavat kollegat ja esimiehet.
Liukuva työaika, työtä ainoastaan virka-aikaan, 6 viikkoa vuosilomaa (kaikilla) ja muutama bonusvapaa, muutoin 37,5 h7vko ja palkka 2150e. Yksityinen firma, siis.

Mä olen tyytyväinen. Tietty mun mies tienaa enemmän, niin ei tarvii laskea pennejä. Työn ja työnantajan joustavuus on paljon oleellisempaa kuin raha, kunhan ei ilmaiseksi tarvii tehdä.

Kiva vastaus-niin todellinen.Mun työni olisi kunnallista.Sosialipuolta.

FM
Alkuperäinen kirjoittaja tämä harmaana:

Kuulostaa unelmatyöltä :) Tuollaisen kun saisin.

Yhteistyössä