PilliPiipari
niin onko se hyvä palkka? Käteen jää verojen jälkeen noin 1900e,kun ihana verotoimisto vie omansa ,jotta voin kustantaa yhteiskunnan menoja.
En ole tottunut mihinkään,enkä ole ennen palkkoja tuijotellut vaan tehnyt työtä josta pidän,en sen mukaan mistä tienaa eniten.Nyt vaan tuli "houkutteleva" työ tarjous ja nykyinen työpaikka kiva,mutta en tiedä mistä keksin syitä vaihtaa paikkaa ja siksi ajattelin löytää syyn palkasta.nykyisessä työssä saan palkkaa 1980e/kk,verottajan jlkeen käteen jää 1480e/kk,sillä pärjätty hyvin. Ja työajat olleet arkena virka-aikaan,mutta vain 6h/pvä.Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:No eihän tuo tietenkään mihinkään riitä, jos on tottunutostamaan just sitä mitä tykkää ja omaa vielä kalliin maun.
T: se joka saa bruttona palkkaa 1400 euroa
Toisessa paikassa ku liksa on vähän toista luokkaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Minen sano mitään B)
Eli kannataisi valita paremman palkan mukaan?Kumma kun saisi enemmän palkkaa,niin verottajakin ottaa enempi.Tyhmää.Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Toisessa paikassa ku liksa on vähän toista luokkaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Minen sano mitään B)
Matkakulu vähennysten jälkeen jää.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina _:Mä ihmettelen, miten tosta voi jäädä 1900 käteen?
En vaan halua kertoa mun palkkaa ja sitä aina kysytään jos kerron rehellisen mielipiteenAlkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Toisessa paikassa ku liksa on vähän toista luokkaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Minen sano mitään B)
Mutta en vaan pysy mukana mistä työstä maksetaan tuota palkkaa nykyisin? Kaupanmyyjä?Vai mikä?Esimerkkejä palkoista kaipaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:No musta riippuu siitä mitä työtä tekee, että mikä palkka on hyvä.
Ai. Mulla about sama liksa, mutta käteen jää 1500 kuussa. No, monista asioistahan nämä riippuu tietty.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Matkakulu vähennysten jälkeen jää.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina _:Mä ihmettelen, miten tosta voi jäädä 1900 käteen?
Mulla menee matkakuluja kuukaudess jotain 300e.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina _:Ai. Mulla about sama liksa, mutta käteen jää 1500 kuussa. No, monista asioistahan nämä riippuu tietty.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Matkakulu vähennysten jälkeen jää.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina _:Mä ihmettelen, miten tosta voi jäädä 1900 käteen?
Kiva vastaus-niin todellinen.Mun työni olisi kunnallista.Sosialipuolta.Alkuperäinen kirjoittaja tämä harmaana:onhan tuo ihan hyvä palkka
mulla on siisti sisätyö, jossa kuitenkaan ei tarvitse istua koko päivä paikallaan, työn saa itse rymittää niin kuin parhaaksi näkee, ei asiakkaita (ehdoton vaatimus mun työlle), mukavat kollegat ja esimiehet.
Liukuva työaika, työtä ainoastaan virka-aikaan, 6 viikkoa vuosilomaa (kaikilla) ja muutama bonusvapaa, muutoin 37,5 h7vko ja palkka 2150e. Yksityinen firma, siis.
Mä olen tyytyväinen. Tietty mun mies tienaa enemmän, niin ei tarvii laskea pennejä. Työn ja työnantajan joustavuus on paljon oleellisempaa kuin raha, kunhan ei ilmaiseksi tarvii tehdä.
Asiakaspalvelu- tai hoitotyöhön en pystyisi vaikka maksaisivat 10000e/kk.
Kuulostaa unelmatyöltä Tuollaisen kun saisin.Alkuperäinen kirjoittaja tämä harmaana:onhan tuo ihan hyvä palkka
mulla on siisti sisätyö, jossa kuitenkaan ei tarvitse istua koko päivä paikallaan, työn saa itse rymittää niin kuin parhaaksi näkee, ei asiakkaita (ehdoton vaatimus mun työlle), mukavat kollegat ja esimiehet.
Liukuva työaika, työtä ainoastaan virka-aikaan, 6 viikkoa vuosilomaa (kaikilla) ja muutama bonusvapaa, muutoin 37,5 h7vko ja palkka 2150e. Yksityinen firma, siis.
Mä olen tyytyväinen. Tietty mun mies tienaa enemmän, niin ei tarvii laskea pennejä. Työn ja työnantajan joustavuus on paljon oleellisempaa kuin raha, kunhan ei ilmaiseksi tarvii tehdä.
Asiakaspalvelu- tai hoitotyöhön en pystyisi vaikka maksaisivat 10000e/kk.