Jos rv:lla n37 paikat kii, nii onko raskaus mennyt la:n yli?

hep
Niin eli te joilla on kohdunsuu ollut kiinni ja kiinteä vielä rv:lla n.37 niin onko synnytys mennyt lasketun ajan yli? Kuinkahan nopeesti ne paikat pehmenee ja aukee..? Mulla oli rv 36+5 siis paikat kiinni eikä mitään ollut tapahtunu synnytyksen edistymisen suhteen, niin tässä vain mietin että kuinkahan paljon yli tää raskaus menee.. Toissapäivänä oli laskettuaika. Viikon verran on supistellut epäsäännöllisesti mutta aika ilkeesti. Toivon vaan ettei menis niin pitkään et joutuis käynnistelee..

Miten siis muilla?

No oli paikat kiinni vielä vk 38 ja yli meni kaksi viikkoa. Käynnistettiin eikä meinannut syntyä sittenkään. Kaksi vuorokautta tein esikoista. Yhtä #&%?$!*ähän se oli mutta MAAILMAN IHANIN ASIA tuli palkkioksi. Tsemppiä ja jaksua sinulle, isomasu.

Hei keskity loppuaikaan täysillä ja tee vielä jotain kivoja juttuja. Se synnytys tulee ihan 100 % varmuudella. Turha miettiä koska oli paikat kiin tai auki. kukaan ei o jäänyt sisälle! Ja ne syntyvät lapset haluaa olla jotain erikoista ja siks ne valitsee ite ne hetket jolloin syntyvät. Ja just silloin kun vähiten lastasi odotat tulevaksi niin synnytys alkaa.

Kohta 3 äippä
Mulla nyt mennyt tasan viikon yli la ja olo on aikasta tympääntyny. Kohdun suu oli rv 36 jo vähän auki ja ja paikat pehmenny mutta ei kaveri vaan malta syntyä. Nyt on kolmena iltana supistellu ikävästi mutta ovat loppuneet kun seinään aina jossain vaiheessa. On kans vähän ruvennu jännittämään että joutuuko tässä käynnistykseen. Kaks edellistä ovat lähteneet itestään ( eka vesien menolla rv 40+4 ja toka supistuksilla rv 40+5)Vielä kun toi kakkonen oli maailmassa reilussa kolmessa tunnissa niin tässä vaan ruvennu miettiin et jos joutuu käynnistykseen niin kuin raju mahtaa olla synnytys. Onko jollain kokemusta että jos edellinen synnytys ollut helppo ja nopee ja sit joutunu seuraavasta käynnistään niin kuin rankka on ollut?

kemeli

Mulla paikat aukeni ja pehmesi vasta, kun synnytys kunnolla alkoi. Itse asiassa synnytyssalissakin kätilö päivitteli, että miksi laittoivat minut sinne, kun kohdunsuu on hädintuskin sormelle auki. No, kolmessa tunnissa aukeskin sitten yhdeksään senttiin! Ja supisteluja oli ollut koko raskausajan, lapsi syntyi tasan laskettuna aikana.

Yhteistyössä