Jos raskaus ja synnytyts olisivat myös miehelle mahdollinen, synnyttäisittekö silti itse?

  • Viestiketjun aloittaja saa unelmoida
  • Ensimmäinen viesti
saa unelmoida
Eli jos jotenkin tulisi mahdolliseksi miehen kantaa ja synnyttää lapsi, niin antaisitteko miehen hoitaa homman vai haluaisitteko itse synnyttää ja olla raskaana? Ja jos tarkoius hommata useampia lapsia, niin pistäisittekö puoliksi?

Mä voisin hoitaa ekan ja mies ehdottomasti toisen. Tai se, joka enemmän haluaa, synnyttää.

 
de
Meillä vaan yksi, mutta mä olisin voinut olla raskaana ja mies olisi kyllä saanut hoitaa synnytyksen, puoliksi. Jos tuollainen olisi mahdollista, niin vaatisin kyllä miehen osallistuvan. Suuttuisin, jos ei niin tekisi. Ikävä kyllä ei taida olla...
 
mm
Antaisin miehen hoitaa jos hän haluaisi, hälle isyysasiat on tosi tärkeitä. Aikoo jäädä vahempain/hoitovapaalle esikoisemme kanssa. Jos olisi useampia lapsia, voitais tehdä vuorotellen.
 
Minä tekisin lapset silti, musta aivan taivaallisen ihanaa olla raskaana, vaikka hankalia raskauksia ollutkin. Se täydellinen syntymättömän suojelu ja haaveilu raskausaikana...oooh!! Voisin kyllä synnyttääkin jos yhtä helpolla putkahtaa mitä kuopus, mut toisaalta synnyttämispuuhan voisin jättää ees kerran miehen koettavaksi :D
 

Yhteistyössä