Jos ranne murtunut, miten pärjään vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksikätinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksikätinen

Vieras
Teloin siis itteni eilen, ranne ei toimi. Särkee vaan niin pirusti, eikä pysty liikuttaa. Huomenna soitan lekuriin, jospa se vaikka kuvataan. Ainoa ongelma tässä on se, etta mulla puolivuotias pikkumies ja mies ei paikalla, kuin viikonloppuisin. Ei asuta yhdessa, eikä samassa kaupungissa.
Mitä helvettiä tällasessa tilanteessa voi tehdä???

onko ketään lähipiirissä, joka voisi tulla apuun? Mll:n hoitaja? voiko lapsen isä hoitaa lasta, vaikka ei teidän kanssa asukaan? voisiko tulla tilapäisesti saman katon alle siksi aikaa, et paranee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko ketään lähipiirissä, joka voisi tulla apuun? Mll:n hoitaja? voiko lapsen isä hoitaa lasta, vaikka ei teidän kanssa asukaan? voisiko tulla tilapäisesti saman katon alle siksi aikaa, et paranee?

voihan se varmaan tulla, mutta töissä sen on käytävä päivisin, sitten kun joskus illalla olis täällä takasin, niin poika onkin jo menossa nukkumaan, joten ei siitä paljoo apua olis.

jouduin ranneleikkaukseen kun tyttö oli 1v 6kk ja pitkän kädenväännön jälkeen saatiin kunnalta maksullista apua. taksikuskin olisi kunnan mielestä pitänyt aamulla vaihtaa vaippa, pukea ja viedä hoitoon ja itse asiassa taisi viikko näin mennäkkin kun mies oli aamuvuorossa. Taksimatkat tietysti piti itse maksaa. Yhtenä viikkona kun mies oli iltavuorossa oli yksi tyttö auttamassa siihen asti kun tyttö kävi nukkumaan, kunta maksoi sille ja me maksoimme kunnalle osan. Lopulta meni niin hankalaksi että äitini otti kuukauden palkatonta ja asiat järjestyi. Sen jälkeen kun vielä ei ollut käsi kunnossa niin milloin oli kukakin naapuri tai sukulainen auttamassa. Kannattaa kunnalta tai kaupungilta kuitenkin kysyä niillä on velvollisuus järjestää apua vaikka hankalaksi saattaa mennä jos yhtä huonosti asiat kuin meidän kunnassa.

Yhteistyössä