Jos rakkaus ja seksi kuuluvat romantikkojen mielestä yhteen

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Niin entäpä "viha" ja seksi muiden mielestä?
Voihan suoranainen viha ja seksikin kuulua yhteen, tv-sarjoissakin pahimmat viholliset naivat keskenään kuin jänikset ja saavat megaorgasmeja. Viha voi kiihottaa.

Eikö seksin kuulu ollakin pohjimmiltaan eläimellistä ja karskia panemista?

Miksi romantikot ylipäätään menevät penetraatioon asti, eikö pelkkä silittely ja pussailu riittäisi rakkauden ja hellyyden osottamiseksi?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Vihaseksi voi olla jopa paljonkin parempaa kuin rakkausseksi. Melkeimpä kaikkein parhaita panoja ovat itsellä olleet ne mitä on joskus aikoinaan entisten tyttöystävien kanssa ollut heti tai vähän sen jälkeen kun on virallisesti laitettu välit poikki.

Koulun seksivalistuksessa on valehdeltu jo pitkän aikaa, että seksi on parempaa sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa. No, voihan se joissakin tapauksissa olla, muttei se mikään 100% totuus ole. Koulun seksivalistus on tasoltaan yhtä laadukasta kuin koulun päihdevalistus. Eikä keskivertojamppa osaa kyseenalaistaa mitään koulussa kuulemaansa.

Lunatic
[QUOTE="vieras";23344704]Vihaseksi voi olla jopa paljonkin parempaa kuin rakkausseksi. Melkeimpä kaikkein parhaita panoja ovat itsellä olleet ne mitä on joskus aikoinaan entisten tyttöystävien kanssa ollut heti tai vähän sen jälkeen kun on virallisesti laitettu välit poikki.[/QUOTE]

Niinpä.

Jos mä olen vihaanen ja mies siinä kohtaa ehdottaa seksiä, niin mä olen entistä vihaasempi. :D Ei toimi mulla viha ja seksi. Kyllä mun pitää olla hyvällä päällä, että seksiä haluan. No mistä sitä tietää jos vaikka joskus tulis sellaanen mies vastaan jonka kanssa toimiis viha ja seksi. :D

"Heh"
Koulun seksivalistuksessa on valehdeltu jo pitkän aikaa, että seksi on parempaa sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa. No, voihan se joissakin tapauksissa olla, muttei se mikään 100% totuus ole. Koulun seksivalistus on tasoltaan yhtä laadukasta kuin koulun päihdevalistus. Eikä keskivertojamppa osaa kyseenalaistaa mitään koulussa kuulemaansa.
Oletko koskaan ollut rakastunut?

rakastelija
[QUOTE="vieras";23344719]Ei rakkaus ja seksi kuulukaan yhteen vaan rakkaus ja rakastelu.[/QUOTE]

Näinpä, rakastelu ja sekstailu ovat täysin eri asioita. Ja sekstailu ja vihaseksi ovat sellaista mitä eläimet harrastavat.

Lunatic
[QUOTE="SSS";23344827]Neiti Majuri ei tiedä asiasta yhtään mitään. =)[/QUOTE]

Neiti Majuri rakastelee oikeaa kättään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä