Jos rakenneultra tehdään Helsingissä naistenklinikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
niin eikö sieltäkään saa kuvia mukaan? :(
Kävin istukkabiopsiassa ( mitä ei voitu tehdä ) kolme viikkoa sitten eikä saatu kuvia mukaan.
Nyt maanantaina kävin lapsivesipunktiossa ja kun sanoin heti kun sängylle köllähdin että tahtoisin kuvia kun mies ei päässyt mukaan niin sain yhden kuvan joka sekin on epäselvä.

Meidän rakenneultrakin siis tehdään Helsingissä oman keskussairaalan sijaan ( sieltä on aina saatu jokaisesta ultrasta monta kuvaa mukaan ) ja nyt ajattelin että jääkö minulle mitään muistoja raskausaikaisista ultrakuvista tästä lapsesta? :(

Yksityisellekö sitä on mentävä ultrattavaksi jos meinaa saada jotain kuviakin itselleen?

Eiköhän näissä "normitutkimuksissa" kuten rakenneultra saa vieläkin kuvia mukaan, ei mitenkään mahdottomasti mutta kolmisen kpl ainakin, ainakin vielä muutama vuosi sitten sai. Näitä biopsioitahan tekevät lääkärit, jotka eivät matkamuistoja jakele =)

No kun siis kuulun oikeasti Kymenlaakson keskussairaalan piiriin. Ja siellä olen kahdesta edellisestäkin raskaudesta käynyt nt-ultran ja rakenneultran ja molemmilla kerroilla saanut kuvia mukaan ( kävin myös pari ylimääräistä kertaa mm. ennen aikaisten supistusten vuoksi ja sain kuvia ).
Nyt kävin nt-ultran KOKS:issa ja sain 2 kuvaa. Sitten jouduttiin sinne Helsinkiin mutta en saanut kuvaa. Ja kun nyt käytiin sitten uudestaan kun se biopsia ei onnistunut niin sain pyytämällä miehelle sen yhden kuvan.

Ja kun se rakenneultrakin nyt tehdään sitten Helsingissä ( ilmeisesti erikoislääkärin tekemänä ) niin ajattelin että näinköhän sieltäkään saan kuvia. Tuo 4D kyllä houkuttelis muutenkin :)

mä oon käyny naistenklinikalla kaikki tutkimukset, kävin raskauden aikasten ongelmien takia ultrassa kerta kuussa ja loppua kohden useammin, ainoastaan sain kuvat n.rv 12 ja rv 19. näillä kerroilla niitä kuvia annetaan 2-3kpl ja niillä muilla kerroilla vaan katsotttiin et kaikki on ok,