Jos pyykit on unohtunut koneeseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä muisti mutta vähän lyhyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä muisti mutta vähän lyhyt

Vieras
Niin mikä "aikaraja" teillä on että pistätte ne suoraan narulle ja kuinka pitkän unohduksen jälkeen pistätte ne uudelleen huuhteluun/pesette?

Jos huomaan aamulla niin kuivamaan vaan. Jos vuorokausi-pari aikaa niin pesen uudelleen. Mies kerran unohti lomamatkalle lähtiessään pyykit koneeseen viikoksi :D homeessa olivat, roskiin meni. Haju ei enää lähtenyt pesemälläkään, onneksi koneesta lähti.

kerran ku menin kaverin luo, jolla kaks alle kaksvuotiasta, nii se ensitöikseen alko levittää pyykkejä ku tuli lapsenvahti, sano että nä on ollu kaks päivää koneessa..

Mä laitan usein koneen illalla päälle ja vasta aamulla kuivumaan. Jos nyt kokonaisen vuorokauden koneessa lojuvat niin sitten pesen uudelleen, mutta päivän tai yön yli niin kuivumaan vaan.

Illalla pestyt laitan aamupäivällä suoraan narulle, jos seuraavana iltana vasta huomaan niin hajun perusteella päätän. Kauemmin ei ole tainnut ikinä ollakaan mutta jos olisi niin sitten pyöräyttäisin uudelleen pikana tai ainakin huuhtelun.

okei. pyykkikone oli valmiiksi pessyt siinä klo 14-15 ja sammutin sen, sitten tuli vauvalle nälkä ja lähdin sitä syöttämään ja katos vaan muistin äsken että pyykit on vieläkin koneessa. Mietin vaan et menenkö nyt sit pistämään ne kuivumaan vai pesenkö aamulla uudelleen vai mitä teen, ei kerrostalossa ainakaan tähän aikaan viiti ruveta pyykkikonetta pistämään päälle... Kaipa pitää käydä haistamassa , toivottavasti kävis laittaa vaan kuivumaan kun huomenna tarvisin siellä olevia vaatteita..

Mä en oo mitään pesuohjelmaa pyörittänyt, oon vaan käyttänyt uudestaan huuhteluohjelman jos on yli kolme tuntia olleet koneessa. Ryppyisiähän ne vaatteet on, jos ne unohtaa eikä ohjelman uusiminen sitä ryppyisyyttä pois vie. Pelkkä huuhtelu on ainakin meillä riittänyt, ei ole pyykit haisseet.

No tässä ap:n tilanteessa mä laittaisin kuivumaan vaan.. Jos ne vähän haisiskin (mitä en usko tässä ajassa) niin se vähenee vaatteen kuivuessa,ja sit vaan tarvittaessa (omiin vaatteisiin) pieni suihkaus hajuvettä. Testattu on,toimii.

Yhteistyössä