Jos puolisonne on iltaa istumassa tai vaikka pikkujouluissa, viestittelettekö illan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti
vieiras
[QUOTE="Iam";29277358]Kyllä meillä viestitellään ja myös siitä, mihin aikaan olisi hyvä tulla viimeistään kotiin. Lapsia on ja yhdessä niitä hoidetaan. Kuka voi rehellisesti väittää, että klo 23-04 tarjoaa parisuhteessa olevalle jotain sellaista, että siellä kannattaa roikkua?[/QUOTE]

Niin että toisen pitää tulla hoitamaan lapsia yöllä? Vaikka toinen on jo kotona. Voihan sitä pitää hauskaa ja olla vapaalla ihan yksinkin.
 
pyrsk
[QUOTE="Iam";29277358]Kyllä meillä viestitellään ja myös siitä, mihin aikaan olisi hyvä tulla viimeistään kotiin. Lapsia on ja yhdessä niitä hoidetaan. Kuka voi rehellisesti väittää, että klo 23-04 tarjoaa parisuhteessa olevalle jotain sellaista, että siellä kannattaa roikkua?[/QUOTE]

Ihanaa, jo ensimmäisellä sivulla joku ehti paheksumaan yökerhossa käyviä pariutuneita ihmisiä :D
Mua ahdistais sellainen mies, joka vaatisi tulemaan kotiin aina viimeistään klo 23 ihan vain sen takia, että olemme jo toisemme löytäneet. Mutta kai niitä on sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat käyneet baareissa vain naisen/miehenhakutarkoituksessa. Niillä ei varmaan olekaan enää mitään asiaa yöelämään.
 
Viimeks kun olin laivalla, niin soitin hyvänyön toivotukset lähinnä pojalle ennen laivan lähtöä illalla. Aamupäivällä soitin ja kerroin, että tultu takas, mutta matka jatkuu baariin. Seuraavan puhelun soitin alkuillasta, että just hyppään metroon ja tulen kotiin. Mulle päin ei kukaan soitellut :(
 
[QUOTE="Iam";29277358]Kyllä meillä viestitellään ja myös siitä, mihin aikaan olisi hyvä tulla viimeistään kotiin. Lapsia on ja yhdessä niitä hoidetaan. Kuka voi rehellisesti väittää, että klo 23-04 tarjoaa parisuhteessa olevalle jotain sellaista, että siellä kannattaa roikkua?[/QUOTE]

Minä voin!

Monestikin emäntä on ollut luvattomilla sekstausreissuilla juurikin tuohon aikaan. Toki usemammin muuhun aikaan mutta tuo aika on erittäin otollinen syrjähypyille!
 
Maria_85
Mitä hienoa siinä nyt on että ei missään nimessä laiteta viestiä? Ihan kuin jotain yläaste meinikiä että oman puolison kanssa tekstaileminen on noloa.. Ihme juttuja taas.

Me laitetaan useimmiten viestiä ja soitellaankin että missä toinen menee. Mutta silloin yleensä on kyse vapaamuotoisemmista illanistujaisista kavereiden luona jossa luontaisesti tulee hyviä hetkiä laittaa viesti. Jos toinen on jossain syömässä ravintolassa tai tuntemattomampien ihmisten kanssa niin silloin vain tärkeimmät asiat lyhyesti.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Iam";29277358]Kyllä meillä viestitellään ja myös siitä, mihin aikaan olisi hyvä tulla viimeistään kotiin. Lapsia on ja yhdessä niitä hoidetaan. Kuka voi rehellisesti väittää, että klo 23-04 tarjoaa parisuhteessa olevalle jotain sellaista, että siellä kannattaa roikkua?[/QUOTE]

Eikö siitä "kotiintuloajasta" voi puhua jo ennen lähtöä? Miksi siitä pitää erikseen viestitellä?
 
Minusta tuollainen on suloista. Vaikuttaa läheiseltä pariskunnalta jos sen viestin tai pari illassa laittaa. :) Kyttäys toki erikseen, mutta pari viestiä ei kyllä iltaa kaada. Ihailtavaa jos se oma puoliso tulee mieleen illan aikana tai haluaa vaikka vähän olla kartalla, että kotona sujuu hienosti lasten kanssa. Tulee hyvä mieli molemmille. :)
Joitain tuollainen varmaan ärsyttää senkin takia, että oma suhde ei ole niin läheinen enää. nimimerkillä: Tiedän kokemuksesta miksi viestit vähenivät ja millä sitä selittelin itselleni. Aina on se pari viestiä tullut kun on ollut onnellinen parisuhde. Kyttäykseen ei ole koskaan ollut tarvetta. Nautin siitä että mieheni tekee muutakin kuin istuu kotona minun kanssa ja nautin toki myös menemisestä. :)
Minä en vedä johtopäätöksiä parisuhteen tilasta viestittelyjen perusteella, mut jäin miettimään sitä, että mitä viihteellä olija sitten tekee jos kotoa tulee viesti: "En saa lapsia nukkumaan, enkä jaksa kuunnella niiden kiukutteluja". Lähteekö viihteellä olija kiireen vilkkaa kotiin hoitamaan homman? Vai miksi se on oleellista tietää että lapset on saatu nukkumaan? Eikö voi luottaa siihen että toinen pärjää kyllä, vaikkei välttämättä ihan rytmi ole sama kuin normi iltoina, vaan pitää olla huolissaan kotiasioista silloinkin kun koti on puolison vastuulla?
 
onononon
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29277284:
Ensin ajattelin että onpa noloa tuollainen. Sitten tajusin että teenhän mä niin, usein yöllä laitan viestin että valmista voileipää/lämppäriä löytyy jääkaapista folionyytistä.
Ei helvata, täytyykö sen miehen persekin pyyhkiä. Eikö se ny ite saa pikku hiprakassa itelleen voileipää väännettyä ku kotiin tulee jos nälättää. Pikku vaimo tekee valmiiksi ja ilmoittaa siitä tekstiviestillä!
 
Snessi
Eipä juurikaan. Yleensä silloin itsekin olen näkemässä ystäviäni tai minulla on jotakin muuta tekemistä. Mutta auta armias, kun minä olen jossakin enkä kuule melun takia puhelinta, niin kyllä huutoa tulee. Samoin minulla on kuulemma jotkin tietyt kotiintuloajatkin vielä :D
 
Määä
"Ei helvata, täytyykö sen miehen
persekin pyyhkiä. Eikö se ny ite
saa pikku hiprakassa itelleen
voileipää väännettyä ku kotiin
tulee jos nälättää. Pikku vaimo
tekee valmiiksi ja ilmoittaa siitä
tekstiviestillä!"

no tota ootinkin kyllä:D
Joo saa. Ja just siksi mä teenkin yleensä jottei sitten päissään vielä pitempään kolistele ja sotke ruokia, kuten margariinia leivänmuruihin tai juustoa likaisilla pienillä karvaisilla kätösillään. Ja toinen on että jos satun siinä itse syömään ja tekemään jotain, niin samallahan siinä toiselle tulee, mutta ei se itsekseen niitä sieltä kaapista löydä, jollen kerro missä ne on.
 
Pin
Minä en vedä johtopäätöksiä parisuhteen tilasta viestittelyjen perusteella, mut jäin miettimään sitä, että mitä viihteellä olija sitten tekee jos kotoa tulee viesti: "En saa lapsia nukkumaan, enkä jaksa kuunnella niiden kiukutteluja". Lähteekö viihteellä olija kiireen vilkkaa kotiin hoitamaan homman? Vai miksi se on oleellista tietää että lapset on saatu nukkumaan? Eikö voi luottaa siihen että toinen pärjää kyllä, vaikkei välttämättä ihan rytmi ole sama kuin normi iltoina, vaan pitää olla huolissaan kotiasioista silloinkin kun koti on puolison vastuulla?
Lähtisin kotiin jos siellä olisi joku kriisi. Mies on kerran tullut kotiin monta tuntia aikaisemmin, koska itkin puhelimessa. Itkuinen vauva, uhmaikäinen lapsi ja mies paljon töissä ja töiden puolesta näissä asiakkaiden kutsumissa illoissa tms niin olin aika loppu. Piti puheensa loppuun ja lähti kiireesti kotiin.

Eli ei ihan turhaa kyselyä.
 

Yhteistyössä