Jos poliisi käy naapurissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sari"

Vieras
niin ei siinä ole välttämättä mitään rikosta tapahtunut ettäs tiedätte juoruakat..sain itse sairaskohtauksen ja hätäkeskus lähetti suuressa viisaudessaan ambulanssin tilalle poliisit jotka totesivat että mene huomenna lääkäriin moi moi, yöambulansseja on vähennetty kiitos Räsäsen?

Ei voi ambulasseja pitää kun joutuu EU:lle syytämään niin paljon. Siksipä harvennetaankin sairaaloita myös. Muistaako kukaan enää mihin veroja oikeasti piti käyttää...?

Naapurit on kyllä käsittämättömän uteliaita!
Meillä käy melkein kaikissa illanistujaisissa poliisit, koska eräs hyvä ystäväni on poliisi ja usein viikonloppuisin/ juhlapyhinä työvuorossa. Hän käy sitten pyörähtämässä työparinsa kanssa meillä työaikana, jos vaan heillä sen verran rauhallinen työvuoro, että ehtii käymään.
Naapurit ei tiedä että hän on ystävä, joten varmasti ihmettelevät miten meillä joka bileissä tarvitasn virkavalta paikalle :D
Mutta mä olenkin niin kieroutunut, että lähinnä nautin siitä, että naapurit kyttää omilta pihoiltansa tai sälekaihtimien välistä :D

Meillä naapurissa kävi joskus poliisit, naapurin rouvalla oli tapana kutsua minut kävelylle, jossa hän otti asian puheeksi. Olin itse ihan pihalla, koska en ollut huomannut edes koko käyntiä. Lisäksi käyntiin liittyvä "syy" kuullosti omituiselta.

Yhteistyössä