Jos pienen lapsen äiti ei käy baarissa juuri koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Ajatteletko heti että nainen on "nyrkin ja hellan välissä kotona"? :whistle:

Itse kun en ymmärrä miksi, olisi suotavaa että isi ravaa baareissa, mutta äidin paikka on kotona.

Jos äiti käy baareissa, lapsen ollessa pieni on se huono äiti ja ilmoitus pitäis mitä nopsenpaa sen parempi tehdä soskuun.

Mutta jos taas pienen lapsen isä käy baareissa, on se vaan retoutumista arjen keskellä ja kyllähän isillä nyt omaa aikaa pitää olla..

Tämän palstan perusteella siis irl en ole tähän tömännyt.

Eli kun mies joka ei baareissa käy on "nössö, pirtti hirmun omaava akka" niin mikä sitten on nainen joka ei baareissa käy?

Mun mies ei käy sen takia ettei sille alkoholi sovi ja kaikki tietää sen. :kieh: Selvinpäin ei voi kuulemma muka mennä koskaan.
Mä taas kävisin tällä hetkellä parin-kolmen viikon välein, mutta en pääse niin usein.

En mä tiedä mitä me sit ollaan. :whistle:

Meillä ei kuljeta kumpikaan, johtuen ehkä ettemme oikein halua jättää lapsia kenen sattuu hoidettaveksi. Lasiin ei tosiaankaan syljetä vaan ei oikein mieli tee ottaa kunnon kännejä ku tietää että aamulla pitää herätä varhain lasten takia. Jos otetaan niin pari lasia ja sitten voikin mennä nukkuun suoraan. Oma seurakaan ei ole paha, eipä tarvi hermoilla jos joku kännipäinen alkaa vittuileen. Enkä kyllä tunne olevani edes tossun alla, meidän taloudessa homma taitaa olla vähän tosinpäin siinä suhteessa ;)

No en mä tiedä mitä ajatella. En kai sen ihmeempiä.
Meillä mies ei käy baarissa vaikka mä en oo sitä kieltänytkään menemästä.
Käynyt vain firman pikkujouluissa.
Ja mä sit taas en käy kans missään baareissa.
Yhdessä ollaan oltu baarissa 3 kertaa 7-vuoden yhdessä olon aikana.
Viimeks ollaan oltu baarissa yhdessä kun olin mun veljen ja hänen vaimon yhteiset polttarit elokuussa 2006 ja silloinkaan en ottanut mitään kun odotin kuopusta.
Ei meitä kumpaakaan kiinnosta baarit.
Ollaan kai sit outoja.:xmas:

En mä tiedä, ehkä ajattelen että he ovat yhtä mukavuudenhaluisia kuin minä ja mies. En edes muista koska viimeksi oltiin baarissa. Kotona on niin ihana vain olla :)

saatan ollakkin nyrkin ja hellan välissä mutta se ei ole miehen nyrkki joka mut siinä pitää vaan tuon pikkupojan :D
ei oo kyllä hirveen useesti tullu käytyä kun on menny jotenkin maku siihen touhuun..oon mieluummin ton pikku ukkelin aknssa kotona ja meen näinkin aikasin nukkumaan :D

Yhteistyössä