Jos papa on kaksi kertaa peräkkäin luokkaa 2, mitä seuraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelätäkö pahinta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut papa luokkaa 2 useita vuosia. Ilmeisesti papillooma virus, mikä on yleisin syy. Kun tuo luokka on tiedossa niin uusintoja otetaan puolen vuoden välein ja olikohan jos on vuoden vai puoltoista peräkkäin 2 tai huonompi niin ottavat näytepaloja (todella ikävä toimitus, kun rouskivat paloja emättimestä) ja jos niissä ei ole ihmeempiä niin seuraillaan. Paranee yleensä itsekseen. Mulla nyt viimeksi oli luokkaa 1, eli toivoa on että joskus on taas puhdas.

Mulla oli muutaman kerran luokka kaks ja sit meni luokkaan 3. Kaks kertaa otettiin koepaloja (kaikki nää puolen vuoden välein) ja sit tulin raskaaks ja jäi kontrolli käymättä. Nyt oli synnytyksen jälkeen papa taas luokka 1, HUH!! Mitään noista koepaloista ei löytynyt..

Mulla oli kakkonen vuosikausia. Ja mun mielestä näytepalojen otto ei ollut yhtään kamalaa. Kesti niin vähän aikaankin.
Sitten kun muuttui kolmoseksi, tehtiin laserleikkaus. En muista, mikä oli, mutta joku ihan tavallinen juttu kuites. Tosin syöpälaboratiosta tullut kirje säikäytti ja mielessä kävi vaikka mitä.

Eipä mulle seurannut mitään. Ja monissa kaupungeissa ei enää edes puhuta noista luokista. Viimeksi kuulin vaan että "jotain solumuutoksia" eikä kuulemma tarvinnut mitään seurantaa, vaikka sitä ennen oli pari kertaa ollut luokka 2. Siitä on tosin jo useampi vuosi aikaa, kun viimeksi papassa kävin :whistle: