Jos palstalla olis aukioloajat...

Mie näin unta että jonotin kaksplussalle, luin kylttiä jossa oli aukioloajat, Ma-Ti, To ja Su 7-22, Ke, Pe ja La 7-04. Modet seiso ovella niinku portsarit ikään, joku lensi ulos ja Jätkä huusi perään että neljä päivää bannia. :LOL: Sitte sisällä kierteli itse isokiho Moderaattorit ja kaikki pelkäsi sitä :LOL:

Mä modeilen yhdellä palstalla, jossa oli viime vuonna kapasiteettiongelmia, ja joku ihminen ehdotti ihan tosissaan rajoituksia siihen, koska ihmiset saisi palstaa käyttää. Esim. ne, joiden nimimerkki alkaa kirjaimilla A-E saisivat palstailla kello 10-14, F-K kello 14-18, K-O kello 18-22 ja O-Ö kello 22-02... Eikä se ihminen millään olisi uskonut että emme tuota nyt ihan lähde kokeilemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Mä modeilen yhdellä palstalla, jossa oli viime vuonna kapasiteettiongelmia, ja joku ihminen ehdotti ihan tosissaan rajoituksia siihen, koska ihmiset saisi palstaa käyttää. Esim. ne, joiden nimimerkki alkaa kirjaimilla A-E saisivat palstailla kello 10-14, F-K kello 14-18, K-O kello 18-22 ja O-Ö kello 22-02... Eikä se ihminen millään olisi uskonut että emme tuota nyt ihan lähde kokeilemaan :D
Entäs jos ois kaikille tietty määrä palstaminuutteja käytettäväksi. Että saat olla palstalla vaikkapa 200minuuttia viikossa. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Entäs jos ois kaikille tietty määrä palstaminuutteja käytettäväksi. Että saat olla palstalla vaikkapa 200minuuttia viikossa. :D
jäisi ainakin aikaa muuhunkin :D

Mä oon ollu unessani Mitäs Nyt- nimisessä baarissa. Jätkä seisoi ovella punaisessa kukkamenossa ja rintapielessä oli kyltti jossa luki " Moderaattori" :snotty: :D

Baarissa oli huoneita joiden ovissa oli nimiä mm. Galluppi, Kestoilijat ja imettäjät, Ruoka, Musailijat jnejne :D

Yhteistyössä