Jos palkka on 1500?/kk (brutto), niin millainen veroprosentti kannattaa olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vero

Vieras
Mulla verokortissa veroprosentti niin alhainen, että varmaan kannattanee käydä nostamassa, mikäli saan tuon työpaikan, jossa tulot n.1500?/kk... Paljonkohan veroprosentti olisi noilla tuloilla?

1654e peruspalkka plus lisät päälle. Tällä hetkellä prosentti 13,5. Laskettu asuntolainan korkojen ja työtulon mukaan. Viime vuonna prosentti oli 9.
Ei oo mätkyjä tullu kun on tarkka ettei pääse tuloraja ylittymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
1654e peruspalkka plus lisät päälle. Tällä hetkellä prosentti 13,5. Laskettu asuntolainan korkojen ja työtulon mukaan. Viime vuonna prosentti oli 9.
Ei oo mätkyjä tullu kun on tarkka ettei pääse tuloraja ylittymään.

no ei tuu palautuksiakaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mulla brutto 1564e ja veroprosentti 13%

ja mätkyjä tulee

Sehän riippuu onko vähennykset laskettu jo veroprosenttiin.

Mulla palkka noin 2200?/kk ja veroprosentti 14. Oon ollu keinäkuunloppuun asti kodinhoitotuella isolla veroprosentilla ja nyt otettiin se huomioon ja lisäks ensiasunnon lainasta korot niin eipä tarvi tuon enempää nyt veroja maksaa. Ja laskettiin vielä huimasti yläkanttiin ku pyysin (puhelimessa) että laskee niin että tulis vähän palautuksiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vero:
Mulla brutto 1564e ja veroprosentti 13%

...etkä oo joutunu mätkyjä maksamaan?

En. Samassa duunissa jo 2v. Viime vuonna oli 12,5% vero. Helsinki.

En kuulu kirkkoon, en tiä vaikuttaako se alentavasti tuohon prosenttiin.

Tuleehan, hurjat 28e B) :D

...kun mulla on tässä verokortissa prosentti 11.... ja tuloraja 1250?/kk... eli siis varmasti tulee mätkyjä, jos en muuta??? Millon se kannattaa käydä muuttamassa? Ennen kuin otan työn vastaan vai miten? Jos ehdin tuon viedä työnantajalle, niin sittenhän saan ne mätkyt...

Yhteistyössä