Jos paketti on saapunut kaupunkiin viime torstaina... (postimyynnistä kysymys)

• Viestiketjun aloittaja pakettiaan odottava
  • Ensimmäinen viesti
pakettiaan odottava
miksi se edelleen lojuu siellä eikä ole tullut lähipostiin, josta sen voisi hakea? Kyseessä Elloksen paketti, josta tuli laskukin jo viime viikolla, mutta torstain jälkeen lähetysseurannan mukaan paketti ei ole liikkunut minnekään :eek: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Onko kyse vain minusta, vai onko posti viime aikoina tuntunut sähläävän tavallista enemmän?
Toisaalta,kuka kirjoittaa siitä,että posti on tullut ajallaan ja oikein. :D Harvemmin sitä saa kiittävää palautetta,yleensä vain ne nagatiiviset asiat tulee ilmi.

Mä soittaisin postiin ja kysyisin, on varmaan "kadonnut" niiltä se paketti. Mulle kävi samoin kun lähetin erään paketin, lähetysseurannassa ei paketti edennyt mutta todellisuudessa oli käynyt vastaanottajan postissa. Siitä ei edes mennyt saapumisilmoitusta ja sitten palauttivat sen lähettäjälle koska pakettia ei oltu haettu ja eivät edes korvanneet vaikka vika oli heidän!

ap
Soitin postiin eikä puhelu kestänyt "kuin" 10min, jopa jonottaminen maksaa :kieh:
Paketti on kuulema saapunut omaan postiin ja läh.tunnuksella sen vois noutaa ja joskus ne ilmoitukset vaan jää tulematta (virkailija sanoi)... jessus mitä touhua!

näin
Mulle tuli kerran se Elloksen pakettikortti, sehän on niiden itsensä printtaama ja lähettämä eikä siitä paketin päältä lappunen kuten yksityisten ihmisten paketeissa. Menin sen kanssa postiin ja postintäti piippaa koodin ja katsoo, että ei tää oo tänne tullut.

Meni sitten etsimään ja sieltä se paketti löytyi, ei ollut vain rekisteröitynyt saapuneeksi.

Yhteistyössä