jos painaisit 55kg, olisitko tyytyväinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pöö vaan
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Olen 163 cm ja jos painaisin tuon 55kg olisin mielestäni liian laiha eli en olisi tyytyväinen.
Mä olen samanpituinen ja painan 54 kg ja se on mulle liikaa. 4-5 kiloa vähemmän ois hyvä :). Kas näin erilaisia me ollaan...
 
Juu oisin. Jotain tuota luokkaa painoinkin ennen raskautta, vaan on tässä vielä muutama kilo jälkellä siitä 80kg:sta mitä painoin ennen synnytystä. :whistle:
Eiköhän se paino pikkuhiljaa putoakin tuohon 55:een. :)
Ja pituus 159cm.
 
On se jännää, miten toisten yli/alipaino on toisille normaali. Itse olen 166 cm pitkä ja omalle kropalle paras paino on n. 60 kg ja sen alle ei saa mennä, tai näytän luurangolta. Joskus aikoinani painoin tuon 55 tai pari kiloa allekin ja minulta loppuivat menkat ja kroppa meni ihan sekaisin ja tuon seurauksista kärsin vielä monia vuosia myöhemmin vaikka paino hilautunutkin ylöspäin. Eli vastaus on EI en olisi tyytyväinen, se on minulle liian vähän.
 
inkkukinkku
ehottomasti EN olis tyytyväinen...liian vähän ois sillon painoo. olen 169 pitkä(vasta kaveri sano et, ootkai sää 170CM)eli voipi olla jopa 170cm..niin liian vähän tuo 55kiloo ois..nyt 59..soppelilta tuntuu.:)
 
äitee*3
Olen 169cm.Painoin opiskeluaikoina just ton 55kg ja voi luoja miten laiha sitä olikaan.Vasta valokuvista jälkeen päin tajus.Eli ehdottomasti liian vähän olisi painoa.Ei mitään muotoja ;)
 
jaa-a
Jos toi 55kg olis aamupaino,niin kai se olis ok.Päivällä painan melkein 5kg enemmän kuin aamulla.
Luulin olevani 173cm pitkä,mut viimeksi ku mut mitattiin,niin olinkin 170cm pitkä.Kai mä oon tulossa vanhaksi...
Painan nyt aamulla 60kg ja illalla (vaatteet päällä)n.65kg.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
ainahan jotain valittamista löytyy, jos ei enää itsestä ni sit muualta :D tyytyväisyys itseensä ja elämäänsä tiippuu muustakin kuin painosta
Näihän se on =) Mulla tyytymättömyys johtuisi lähinnä siitä, että koko vaatekaappi menisi uusiksi :whistle:
 
Olis kiva kun kaikki kertois pituutensa niin sais paremman kuvan ihmisistä.

Mulla on pituutta 168cm ja 55 kiloisena olisin liian laiha, 60kg olis parempi.

Hassua kun jotkut pitää jotain 5kg lisää normipainoonsa aivan kamalana, eihän se ole mitään!
 
En, koska painan sen verran nyt... Voisin painaa 5kiloa vähemmän...
Tappi kun olen ja kaikki mitä KERTYY, niin kertyy peffaan ja lanteille (+mahaan)...

Terveellisesti kun söisin ja ulkoilisin muutakin kuin työmatkat (on erittäin lyhyt tuo työmatka)... :whistle:
 

Yhteistyössä