Jos päiväkodissa katoaa lapsen rukkaset

• Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
rasvie
Joo täälläpäin on hävinnyt verkkapukua, monet monet parit hanskoja, villatakki, jumppakassi, pyyhe jne jne.

Että en minä ainakaan osta lapselle MITÄÄN kallista päiväkotiin vietäväksi. En tosiaan tiedä kenen vastuulla, mutta kyllä näines opiskelevana yh:na vähän ketuttaa :(

vieras
Meillä on hävinnyt kahdet kurahousut, toiset niistä parin käyttökerran jälkeen, sekä rukkaset.
Ei niitä meille ainakaan kukaan korvannut, joku vanhempihan ne ilmeisesti sieltä on mukaansa napannut kunnei ne ilmaankaan katoa.

hmm
no ei niitä kukaan korvaa.
toivotaan että putkahtavat esiin vielä.
meillä kokemuksia kahdesta eri päiväkodista jo kolmelta vuodelta ja ikinä ei oo mitään kadonnut. ihme juttu.

Meilläkin katosi, mut onneksi lopulta löytyi erään pojan lokerosta. Siitä oli lappukkin, et tälläiset hanskat hukassa, mut kuukauden verran tämän pojan perhe niitä kuitenkin itsellään jemmasi, et eipä taida kaikki vanhemmat kovin paljon katsoa lapsensa varusteita tai sitten ei vaan kiinnosta. Mä olen nyt alkanut nimikoida kintaita päälipuolelle. Varsinkin tytön punaiset hanskat on kätevä nimikoida päälipuolelle. Siihen kissankokoisilla kirjaimilla nimi, niin luulisi, ettei ainakaan vahingossa enää katoa. Tummat hanskat voi nimikoida päälle joko nimikointinauhalla tai apteeksin leukoplast teipillä.

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Että en minä ainakaan osta lapselle MITÄÄN kallista päiväkotiin vietäväksi. En tosiaan tiedä kenen vastuulla, mutta kyllä näines opiskelevana yh:na vähän ketuttaa :(
No juuri näin. Meidän lapsilla on kotona paremmat vaatteet ja hoidossa ns kakkostoppapuvut. Sisävaatteita meidän lapsilla ei kovin ihmeellisiä tai kalliita ole. Yksittäisiä lahjaksi saatuja kalliimpia vaatteita ei käytetä päiväkodissa, niin ei sitten harmita, jos joku ne "vahingossa" ottaa.

Yhteistyössä