jos ottaa päähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
..niin miks ei sais olla vittuuntunut.. ja sitä purkaa johonkin. yleensä vaan hyssytellään ja ollaan ettei mitään syytä olekaan ja kaikki on hyvin. aina pitää vaan saakeli hymyillä ja myötäillä vaikka kuinka sarvet kasvais päähän.. :headwall: :headwall: :headwall:

Saa olla. Miksei tässä naamarivissä ole semmosta edes, missä kasvaa torahampaat ja pirunsarvet...

See on sitte asia erikseen, että mihin sitä sopii purkaa.
Mua hämmästyttää näissä keskusteluissa, miten herkässä on naisviha. Miehet räyhää kiukkuisista naisista, ja heti jos kehtaa joku siskoriepu olla tyytymätön johonkin, niin liuta kiukkuisia naisia hyökkää huutamaan, että oma vika ja etkö häpeä olla tommonen.

Eli musta tuntuu, että kaikille se on aina joku nainen, johon viime kädessä sopii oma turhautuminen purkaa. Monet näköjään sitten myös purkaa itseensä, valtavat on riittämättömyyden tunteet ja itsehalveksunta. Ja sitä tietä myös kateusraivo, eli kukaan joka ei ole tehnyt samoja uhrauksia kuin minä pitäköön päänsä kiinni älköönkä valittako ikinä mistään.
Aamen... :'(

mullon mun valituksen ja vitutuksen syy tän hetkisen elämäntilanteessa. mies on sairas ja mä hoidan koko taloutta ja miehen lisäksi 3veetä ja 1½kk vauvaa.. mä oon niin väsynyt henkisesti tähän. vituttaa ihan sikana. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Hönttihän sää olisit jos olis vaan olo että tsirp tsirp...

totta.siksi oli pakko avautua vähän. ehkä ärtymyksen kohde pitää harkita vähän tarkemmin,eikä oksentaa sitä ekan vastaantulevan päälle..

Yhteistyössä